Buna ziua. Ma numesc Teodor Munteanu si sunt cantautor de muzica pt copii. Cant dar si compun muzica pt copii. Cel mai cunoscut cantec compus de mine este Ursuletii s-au trezit, buna dimineata, care are deja vreo 15 milioane de vizualizari pe youtube. De 17 ani fac spectacole muzicale pt copii in scoli si gradinite. Daca doriti un spectacol muzical (chiar si pe perioada verii) ma puteti contacta la tel.0742770244.


  • oferta cd-uri 2017

    marți, 10 ianuarie 2012

    Apocalipsa

    de Teodor Munteanu

    Un râs şi o batjocură e astăzi
    A noastra ţară ce fusese-o floare
    Cum poţi să treci din primăvară caldă
    Direct în iarna grea fără ninsoare?

    E secetă în ţară şi în inimi
    Fiindcă cei dragi s-au dus cu toţii-afară.
    S-au dus sa caute un loc de muncă
    Printre străini şi vorbe de ocară.

    Pe drept cuvânt suntem văzuţi în negru
    Căci ne-am grăbit ca să ne vindem ţara.
    Aici stăpân nu mai e dunăreanul
    Ci doar străinul care-aduce iarna.

    O, iartă-ne, mărite Ceauşescu,
    Căci n-am ştiut că suntem trădători.
    De ai vedea în ce hal este ţara
    Ai vrea încă o dată ca să mori.

    Îmi este frig şi-mi este dor de ţară
    Aş vrea s-o văd ca un copil zâmbind.
    Cum poţi trăi când n-ai un loc de muncă?
    Fără Iisus nu e nici un colind.

    Trăim acum apocalipsa ţării
    Căci am ştiut să facem totul scrum.
    Am prefăcut vreo zece mii de fabrici
    În loc viran şi-ntr-o perdea de fum.


    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu