versuri   muzica      youtube1    youtube2    contact  eminescu  despre mine  facebook 


Buna ziua. Ma numesc Teodor Munteanu si sunt cantautor de muzica pt copii. Cant dar si compun muzica pt copii. Cel mai cunoscut cantec compus de mine este Ursuletii s-au trezit, buna dimineata, care are deja vreo 15 milioane de vizualizari pe youtube. De 17 ani fac spectacole muzicale pt copii in scoli si gradinite. Daca doriti un spectacol muzical (chiar si pe perioada verii) ma puteti contacta la tel.0742770244.


  • oferta cd-uri 2017

    vineri, 27 aprilie 2012

    Eu sunt mazac




    de Teodor Munteanu

    Eu sunt mazac
    Ma doare-n cot
    De tot ce e civilizat.
    Eu sunt mazac
    Si fac
    Sa fie
    Romania
    Un mare si imens
    Rahat.

    Ce-mi tot vorbiti de bunastare
    De pensii si de lefuri mari?
    Vreau sa-nteleaga fiecare
    C-atata timp cat la butoane
    Sunt fratii mei
    Mazaci si ei
    Nu veti pupa in nici un fel
    Un trai prosper.

    Eu sunt mazac
    Eu scuip, injur,
    arunc hartii pe strazi cand merg
    Sunt un marlan de cartier.
    Nu va e clar
    Ca n-aveti loc de mine
    Viata voastra s-o traiti
    Caci sunt un imputit ?
    Fumez si mint ,
    Ma doare-n cot
    Ca sunt  incult.

    Fac si eu totusi ceva:
    Ma inmultesc.

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu