versuri   muzica      youtube1    youtube2    contact  eminescu  despre mine  facebook 


Buna ziua. Ma numesc Teodor Munteanu si sunt cantautor de muzica pt copii. Cant dar si compun muzica pt copii. Cel mai cunoscut cantec compus de mine este Ursuletii s-au trezit, buna dimineata, care are deja vreo 15 milioane de vizualizari pe youtube. De 17 ani fac spectacole muzicale pt copii in scoli si gradinite. Daca doriti un spectacol muzical (chiar si pe perioada verii) ma puteti contacta la tel.0742770244.


  • oferta cd-uri 2017

    sâmbătă, 1 decembrie 2012

    Eu plang de ziua nationala

    de Teodor Munteanu 

    Eu plang de ziua nationala
    Caci ma gandesc cati au murit
    Ca tara noastra cea frumoasa 
    Sa fie-o stanca, un granit. 

    In lumea asta prea grabita 
    Un sange curge de român. 
    In tara cea cu doruri multe 
    As vrea o viata sa rămân.

    Ma simt superb in tari straine
    Dar parca-acasa-i mai ceva.
    Un şpriţ, o muzica, o fata,
    Aceasta-i Romania mea.

    Mai caut inca sensul vietii
    Printre moloz si sfarc de plumb.
    In tara oamenilor simpli
    Mai sper vreodata sa ajung.

    Pe drumul vietii care duce
    Incetisor spre cimitir
    Nu vreau decat aerul tarii
    Cu draga mea sa il respir.

    Eu plang de ziua nationala
    Caci mult prea mult am fost mintiti.
    De veacuri asta ne e soarta:
    Sa fim bogati dar obidiţi.

    In ziua-n care-o tara-ntreaga
    Ar  vrea sa creada-n steaua sa
    Un ochi imi plange. altul rade.
    La multi ani, Romania mea.




    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu