versuri   muzica      youtube1    youtube2    contact  eminescu  despre mine  facebook 


Buna ziua. Ma numesc Teodor Munteanu si sunt cantautor de muzica pt copii. Cant dar si compun muzica pt copii. Cel mai cunoscut cantec compus de mine este Ursuletii s-au trezit, buna dimineata, care are deja vreo 15 milioane de vizualizari pe youtube. De 17 ani fac spectacole muzicale pt copii in scoli si gradinite. Daca doriti un spectacol muzical (chiar si pe perioada verii) ma puteti contacta la tel.0742770244.


  • oferta cd-uri 2017

    joi, 5 octombrie 2017

    Oferta servicii

    Cum omu' trebuie sa munceasca pe pamant pt a-si castiga existenta dati-mi voie sa va prezint mai jos oferta mea de servicii, poate va pot fi de folos cu ceva daca aveti nevoie:
    -cant muzica pt copii in scoli si gradinite (experienta de 17 ani in domeniu).Ma deplasez si in tara.Oferta de spectacole muzicale.
    -compun muzica pt copii (piesa mea "Ursuletii s-au trezit, buna dimineata"are deja peste 16 milioane de vizualizari pe youtube http://teodormunteanu.blogspot.ro/2016/07/cantece-de-ale-mele-pe-youtube .html
    -.Compun imnuri pt scoli, gradinite sau pt evenimente.Ex: Imnul gradinitei iris (vezi pe youtube)
    - cant muzica folk (am compozitii proprii).Participari la evenimente culturale (am cantece proprii pe versurile lui Eminescu, vezi pe youtube http://teodormunteanu.blogspot.ro/2012/06/cantece-de-ale-mele-scrise-pe-versurile.html).
    -cant muzica de petrecere.Solist vocal dar si si DJ.Sunt disponibil pt colaborari formatii sau clapari buni.
    -animator si DJ petreceri copii.Dispun de o colectie intreaga de peruci, palarii si ochelari de carnaval. Ideal si pt banchete sau serbari scolare .
    -meditez engleza.Sunt absolvent al Universitatii Al.i.Cuza, Facultatea de Litere, sectia rusa-engleza, promotia 1994.Am definitivatul.Disponibil ca prof de engleza (am lucrat 11 ani in invatamantul de stat.Am fost titular in Tomesti.

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu