duminică, 30 octombrie 2011

Bine-ai venit, o nouă dimineață!

de Teodor Munteanu

Orice zi e o binecuvântare,
Fii mulțumit că poți ca s-o trăiești,
Și chiar de-adesea totul greu îți pare
Ești viu, ești om și poți ca să gândești.

De ce să vrei mai mult când ziua vine
Și poți să-i sorbi avid splendoarea ei?
Lumina dimineții îți disipă
Povara de pe umerii tăi grei.

Începe ziua. Este dimineață
Căci noaptea a plecat deja la somn.
E o  minune mare-a noastră viață!
E o minune mare să fii om!

Eu mai rămân o clipă printre perne
Căci vreau ca să termin al meu poem.
Sunt liniștit și mi-e atât de bine.
Putem fi fericiți numai să vrem !

Eu te sărut cu zâmbet și cu viață,
Suntem puternici și suntem frumoși.
Bine-ai venit, o nouă dimineață!
Vă pup pe suflet! Să fiți sănătoși!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postare prezentată

Teodor Munteanu-autorul cantecelului Ursuletii s-au trezit, buna dimineata

Am 2 canale pe Youtube: https://www.youtube.com/user/iasievents/videos https://www.youtube.com/user/amatoridekaraoke/videos  Adresele mel...