duminică, 31 ianuarie 2010

De ce murim ? de Teodor Munteanu

E bine ca murim caci altfel
ar trebui sa vedem cu ochii nostrii
cum ne mor copiii si nepotii

cum moare soarele si pamantul
cum moare intreg universul
inghit de noapte.

E bine ca murim caci altfel
Am fi fost mult prea multi ca sa ne ajunga
Apa si pamantul
Pensile si salariile .

Daca nu murea tata nu-mi luam calculatorul
Pe care scriu acuma .
Daca nu murea bunica nu-mi luam aparatul foto
Cu care m-am criogenat ca sa ma vedeti cum eram
cand eram
Viu .

Nu de moarte imi pare rau ci de tineretea furata de ea .
Caci poate am mai fi scris vreo doua versuri in plus
Ca sa ni le citeasca cei ce vor muri si ei
Cu sau fara condei .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postare prezentată

Teodor Munteanu-autorul cantecelului Ursuletii s-au trezit, buna dimineata

Am 2 canale pe Youtube: https://www.youtube.com/user/iasievents/videos https://www.youtube.com/user/amatoridekaraoke/videos  Adresele mel...