Buna ziua. Ma numesc Teodor Munteanu si sunt cantautor de muzica pt copii. Cant dar si compun muzica pt copii. Cel mai cunoscut cantec compus de mine este Ursuletii s-au trezit, buna dimineata, care are deja vreo 15 milioane de vizualizari pe youtube. De 17 ani fac spectacole muzicale pt copii in scoli si gradinite. Daca doriti un spectacol muzical (chiar si pe perioada verii) ma puteti contacta la tel.0742770244.


  • oferta cd-uri 2017

    vineri, 24 decembrie 2010

    Cuvantul lui Mos Craciun

    de Teodor Munteanu

    Cu daruri multe vin la voi,
    Iubiţi copiii mei,
    Îmi sunteţi dragi cum bine ştiţi
    Chiar şi cei ştrengărei .

    Ştiu că aţi fost copii cuminţi
    Un an v-am urmărit.
    Eu de la geam v-am tot privit
    O zi nu am lipsit .

    Ba, să nu mint, am fost bolnav.
    Am stat o zi la pat.
    Dar l-am trimis pe spiriduş
    Şi v-a înregistrat .

    Aşa că n-am pierdut nimic.
    Cu toate-s la curent .
    Sunt moşul care ştie tot
    Mereu omniprezent .

    Ştiu fiecare ce-a făcut
    Şi sunt chiar mulţumit .
    Prin zeci de tări eu am trecut
    Şi iată ! Am venit .

    Am mers prin viscol si ninsori 
    Cu sacul ist greoi .
    Eram sa pierd de două ori
    Cadourile noi .

    Sunt fericit că sunt aici
    Şi văd copii frumoşi
    Precum zâmbiţi îmi pare că
    Şi voi sunteti voioşi .

    Nu stau prea mult. Să mă scuzaţi
    Că sunt un pic grăbit
    Vreau să vă spun scurt şi cinstit
    Un sincer bun gasit .

    Şi pe părinţi eu îi salut
    Că bine v-au crescut
    Eu ştiu că pentru voi, copii,
    Muncesc atât de mult .

    Bunicilor ma-nclin umil
    Ca mult vă mai iubesc.
    Tot ce-i mai bun pe-acest pamant
    Din suflet vă doresc .

    Eu sper ca Dumnezeu să dea
    Un an puţin mai bun .
    Vă-mbrăţisez şi vă sărut
    Al vostru Mos Craciun .

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu