vineri, 24 decembrie 2010

Cuvantul lui Mos Craciun




de Teodor Munteanu

Cu daruri multe vin la voi,
Iubiţi copiii mei,
Îmi sunteţi dragi cum bine ştiţi
Chiar şi cei ştrengărei .

Ştiu că aţi fost copii cuminţi
Un an v-am urmărit.
Eu de la geam v-am tot privit
O zi nu am lipsit .

Ba, să nu mint, am fost bolnav.
Am stat o zi la pat.
Dar l-am trimis pe spiriduş
Şi v-a înregistrat .

Aşa că n-am pierdut nimic.
Cu toate-s la curent .
Sunt moşul care ştie tot
Mereu omniprezent .

Ştiu fiecare ce-a făcut
Şi sunt chiar mulţumit .
Prin zeci de tări eu am trecut
Şi iată ! Am venit .

Am mers prin viscol si ninsori 
Cu sacul ist greoi .
Eram sa pierd de două ori
Cadourile noi .

Sunt fericit că sunt aici
Şi văd copii frumoşi
Precum zâmbiţi îmi pare că
Şi voi sunteti voioşi .

Nu stau prea mult. Să mă scuzaţi
Că sunt un pic grăbit
Vreau să vă spun scurt şi cinstit
Un sincer bun gasit .

Şi pe părinţi eu îi salut
Că bine v-au crescut
Eu ştiu că pentru voi, copii,
Muncesc atât de mult .

Bunicilor ma-nclin umil
Ca mult vă mai iubesc.
Tot ce-i mai bun pe-acest pamant
Din suflet vă doresc .

Eu sper ca Dumnezeu să dea
Un an puţin mai bun .
Vă-mbrăţisez şi vă sărut
Al vostru Mos Craciun .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postare prezentată

Teodor Munteanu-autorul cantecelului Ursuletii s-au trezit, buna dimineata

Am 2 canale pe Youtube: https://www.youtube.com/user/iasievents/videos https://www.youtube.com/user/amatoridekaraoke/videos  Adresele mel...