Buna ziua. Ma numesc Teodor Munteanu si sunt cantautor de muzica pt copii. Cant dar si compun muzica pt copii. Cel mai cunoscut cantec compus de mine este Ursuletii s-au trezit, buna dimineata, care are deja vreo 15 milioane de vizualizari pe youtube. De 17 ani fac spectacole muzicale pt copii in scoli si gradinite. Daca doriti un spectacol muzical (chiar si pe perioada verii) ma puteti contacta la tel.0742770244.


  • oferta cd-uri 2017

    miercuri, 8 decembrie 2010

    Oameni cu gura năclăită

     de Teodor Munteanu

    Oameni cu gura năclăită
    De prea mult banal
    Nu mă lasă să-mi trăiesc
    Viaţa ca un bal .

    Oameni cu gura năclăită
    M-au aplatizat
    Ei vor ca să fiu o râmă
    Dată la casat .

    Oameni cu mintea în ceaţă
    Îmi vorbesc pe nas .
    Aş muri dacă aş şti
    Că am să renasc .

    Mult prea mulţi sunt trădători
    De-artă şi valori .
    'Geaba am suflet senin
    Când pe cer sunt nori .

    E un joc cu da şi nu
    Viaţa pe pământ .
    Am fost şi-încă sunt minţit .
    Ducă-s-ar pe vânt !

    Vreau să-ntreb şi eu pe aici :
    Cum pot să trăiesc
    Dacă nu pot să iubesc
    Ceea ce iubesc ?

    Oameni cu gura năclăită
    Îmi vorbesc de fum  
    Când ei înşişi au făcut
    Ţara noastră scrum .

    Am ajuns să emigrăm
    Prin străini umblăm .
    N-am ştiut pe trădători 
    Pe dinţi să-i spălăm .

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu