miercuri, 8 decembrie 2010

Mereu alerg ...

de Teodor Munteanu

Mereu alerg , sunt omul glonţ
Mă cheamă Du-te Vino Roboţel.
Cu toate astea bani nu am
Deşi mă-nvârt ca şi un carusel .

Ca într-o centrifugă sunt
Dar parcă toate nici un rost nu au
Destinul meu este s-alerg .
Problemele târcoale toate-mi dau .

Eu sunt un salahor plătit
Cu zâmbete şi cu păreri de rău .
Sunt sclavul luat pentru nimic .
Şi văd cum viaţa mi se duce-n hău .

De ce gonim neîntrerupt
Când nu mai am puterea să mai sper ?
Eu sunt sărac , nu am nimic ,
Iar fericirea este un mister .

Nu vreau să mint am un talent
Acela de a fi prea conştient .
Nu vreau să mint mai am ceva
E dreptul meu să mor când nu aş vrea .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postare prezentată

Teodor Munteanu-autorul cantecelului Ursuletii s-au trezit, buna dimineata

Am 2 canale pe Youtube: https://www.youtube.com/user/iasievents/videos https://www.youtube.com/user/amatoridekaraoke/videos  Adresele mel...