luni, 6 decembrie 2010

De ziua ta ( Ce sa-ti daruiesc iubito ) Slagar al unui compozitor iesean : Cristian Simionica

O piesa foarte populara la petreceri este piesa De ziua ta cunoscuta si sub denumirea Ce sa-ti daruiesc iubito .Putini stiu insa ca aceasta piesa apartine compozitorului iesean Cristian Simionica .Aici este canalul sau propriu pe Youtube .



DE ZIUA TA-CRISTIAN SIMIONICA

Asculta mai multe audio diverse








CONTRAST-CE SA-TI DARUIESC IUBITO

Asculta mai multe audio diverse



NICU BORDEI - CE SA-TI DARUIESC IUBITO DE ZIUA TA

Asculta mai multe audio diverse


Formatia Continental- Suceava - Ce sa-ti daruiesc iubito

Asculta mai multe audio diverse



Angel - Ce sa ti daruiesc iubito

Asculta mai multe audio diverse

Zi de zi , iubita mea
Ma gandesc numai la tine
Iata azi de ziua ta
Voi veni si-ti voi canta

Refren

Ce să-ţi dăruiesc, iubito,
De ziua ta.
Poate o floare albă
Sau poate`o stea .

Ce să-ţi dăruiesc, iubito,
Ce aş putea,
Eu îţi dăruiesc un suflet
Si iubirea mea .


2.Cer de-azur ,frumoasa zi
Stiu ca ma vei astepta 
Iata vin iubita mea
Si asa iti voi canta .

 Refren

3.Ce plăcut e-aici la tine,
Totul e atât de bine
Esti  alături, sunt alături,
Gândurile mi-s senine .


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postare prezentată

Teodor Munteanu-autorul cantecelului Ursuletii s-au trezit, buna dimineata

Am 2 canale pe Youtube: https://www.youtube.com/user/iasievents/videos https://www.youtube.com/user/amatoridekaraoke/videos  Adresele mel...