marți, 8 ianuarie 2013

Suflet greu



Suflet greu
muzica : Teodor Munteanu
versuri : Bucur Nicusor Macin si Teodor Munteanu

Am un suflet greu, incarcat
Viata mea e o trista carte
Nu mai rad sunt un copil uitat
De parintii ce-au plecat departe

Sunt crescuta doar de bunici
Si oftez din zori  pana'n seara
La scoala  am doar note mici
Caci parintii-mi sunt plecati din tara

Unde esti tu draga mama
In ce colt de lume ai plecat
Unde esti tu draga tata
Lacrimile nu mi s'au uscat

Am sperat macar de Craciun
Sa fim toti ca si altadata
Poa te ca v-ati ratacit pe drum
Iar eu plang si va astept la poarta.

Noaptea  cand ma culc va visez
Cum stateam candva toti la masa
Tare-as vrea sa nu ma trezesc
Caci in zori sunteti plecati de-acasa.

Unde esti tu draga mama
In ce colt de lume ai plecat
Unde esti tu draga tata
Lacrimile nu mi s'au uscat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postare prezentată

Teodor Munteanu-autorul cantecelului Ursuletii s-au trezit, buna dimineata

Am 2 canale pe Youtube: https://www.youtube.com/user/iasievents/videos https://www.youtube.com/user/amatoridekaraoke/videos  Adresele mel...