Buna ziua. Ma numesc Teodor Munteanu si sunt cantautor de muzica pt copii. Cant dar si compun muzica pt copii. Cel mai cunoscut cantec compus de mine este Ursuletii s-au trezit, buna dimineata, care are deja vreo 15 milioane de vizualizari pe youtube. De 17 ani fac spectacole muzicale pt copii in scoli si gradinite. Daca doriti un spectacol muzical (chiar si pe perioada verii) ma puteti contacta la tel.0742770244.
  • oferta 2017
    Setul Kids-music 13 cd-uri) -pt uz didactic (contine si negativele pieselor)
    Setul Dor Music -cantece pt copii(pozitive si negative) -10 volume
    Cantece de-ale mele pe Youtube
    Grupuri infiintate de mine de-a lungul anilor

    miercuri, 19 aprilie 2017

    Ziua mamei 2017

    Acest album contine doar piese legate de mama , adunate de pe cdurile seturilor Kids Music si Dor Music.


    Mama-2017

    1/16-Azi e ziua mamei-Si i-am pregatit/O placinta mica/Cât un biscuit./Eu stiu o poveste/Si s-o spun as vrea/Eu o poezie despre mama mea./Iata ghiocelu-i gata desenat/Si ca el sunt sute toti au colorat ./Am facut din pânza un mic covoras/Eu o pisicuta si un iepuras./Toate laolalta le vom darui/Mamelor din lumea plina de copii/Mamele sunt pentru noi/Cele mai frumoase flori.
    2/17-Cea mai scumpa-Spune-mi care mama-anume/Cea mai scumpa e pe lume?/Puii toti au zis de pasari,/Zarzarii au zis de zarzari,/Pestisorii, de pestoaica,/Ursuletii, de ursoaica,/Orice mama e anume,/Cea mai scumpa de pe lume!/Manjii toti au zis de iepe,/Firul cepii-a zis de cepe,/Nucii toti au zis de nuca,/Cucii toti au zis de cuca,/Toti pisoii, de pisica,/Iara eu, de-a mea mamica./Orice mama e anume,/Cea mai scumpa de pe lume!
    3/18-De ziua ta ,mamico-Refren: De ziua ta, mamico, /In dar ti-am adus inima /si crede-ma, mamico, /Un dar mai frumos nu se putea. /Am vrut sa-ti culeg o floare, /Un mic ghiocel frumos, /Dar pana la urma moare /Si cui e de folos? /Refren: Am vrut sa-ti culeg stelute, /sa-ti fac un frumos colier, /Dar cine nu stie oare /Ca in zori stelutele pier? /Refren:/Am vrut sa-ti culeg o raza /De soare, sa-ti prind in par, /Dar tu stralucesti mai tare /De dragoste si dor.
    4/19-Cine va iubeste-Cine va-ngrijeste,/Cine va iubeste,/Zi de zi munceste/Pentru a va creste?/Ne dam seama,/Este mama./De sunteti vreodata/Tristi sau suparati,/Cine va saruta/Ochii-nlacrimati?Ne dam seama,/Este mama./Basme minunate/Cine povesteste,/Jucarii frumoase/Cine daruieste?/Ne dam seama,/Este mama.
    5/20-Floricica de pe ses/Floare floricea/Cu mult drag eu te-am cules/Floare floricea/Refren:Ai petale albastrui/Floare floricea/Mamei te voi darui/floare floricea/Si sa-i spui c-am s-o ascult/Floare floricea/C-o iubesc asa de mult/Floare floricea/Refren:../Si sa-i spui incetisor/Floare floricea/Ca-i urez in toate spor/Floare floricea/Refren
    6/21- Flori pentru mama-Am cules cu bucurie/Busuioc si iasomie/Stanjenei si albastrele/Sa le dau maicutei mele/Nota zece ,nota noua/Le culeg pe amandoua/Parca-s niste flori si ele/Sa le dau maicutei mele/Dac-as fi un pic mai mare/As culege flori din soare/Si din luna-as lua margele/Sa le dau maicutei mele/Am cules cu bucurie/Busuic si iasomie/Stanjenei si albastrele/Sa le dau maicutei mele
    7/22-Mama-I cantec-De dragul tau pamantul/De ghiocei e plin/Si vin cocori in zare/Si cerul e senin/Si-ntaiul fir de iarba/a rasarit in prag/Si-nmugureste pomul/Sa-ti fie tie drag./Mama-I cantec ,mama-I soare/Mama-I dulce alinare/Mama-I zambet/Mama-I vis/Mama-I floare de cais/Mama-I raza /Mama-I dor/Mama-I aripa in zbor/Mama-I toate cate sunt/E iubire pe pamant./
    8/23-M-ai crescut-Harnica din zori frumoasa/Cu privirea luminoasa/Zile-ntregi si nopti de-a randul/Mi-a vegheat somnul si cantul/M-a-nvatat sa ganguresc/Sa spun mama ,sa zambesc/M-a-nvatat apoi prin casa /Primii pasi pana la masa/M-a-nvatat ca sa nu mint/ M-a-nvatat ca sa nu mint/Sa nu stiu ce este frica/Toate m-a-nvatat mamica./Mama buna ,mama draga/Te-oi iubi o viata-ntreaga/Pentru tot ce ai facut/pentru ca tu m-ai crescut./







    9/24-Martisor mamei-De ziua mamei-as vrea ca sa-I ofer/Un martisor sa-l prinda la rever/Dar nu stiu care este mai frumos/Asa c-ar fi mai bine sa-I cant un vers duios./Sa-I spun din suflet c-o iubesc nespus/Ca este peste toate mai presus./Cu note gingase de catifea/As vrea ca sa o mangai pe mamica mea../Cu un buchet de rime o alint./Eu, niciodata, nu am sa o mint./Voi fi cu ea la bine si la greu,/Mamica-i numai una, e soarele meu./Nu stiu cum sa-ti dovedesc/Si nu mi-ar ajunge-o viata/Sa-ti arat cat de iubesc/Mamica mea frumoasa./Ca o zana m-ai vegheat/Si in soapte mi-ai cantat./Vreau acum sa-ti cant si eu/Te voi iubi mereu./muzica si versurile : Teodor Munteanu
    10/25-Sunt copil ca fiecare-Si ma joc mereu,/Jucaria cea mai mare/Este tatal meu/Si cand tata nu-i acasa/Ci-i altundeva/Jucaria cea frumoasa/Este mama mea./Si cand mama si cu tata/Sunt plecati de-aici/Pentru joc, sa tineti seama,/Am niste bunici./Scumpa mama, draga tata/Roata nu sta-n loc,/Ca voi fi si eu odata/Jucarie-n joc.
    11/26- Intrebarile mele/Mama draga vreau te rog sa-mi spui/De ce scoate pasarica pui/Mama scumpa ,uite-o floare/cum se naste ea sub soare/si de ce un porumbel/Este alb si mititel.
    12/27-Parintii mei-Nu-i pe cer vreo stea/Cum e mama mea/Nici pe lunca vreo/Floare./Ea e visul meu/Si-o iubesc mereu./Este zambet si/Soare./Lumina din zori/Campul plin de flori/Toate sunt pentru/Mama./Nu pot sa descriu/Zambetul ei viu/E frumoasa ca/Vara./Vrea sa zic un pic/Si de-al meu tatic/Ca-l iubesc foarte/Tare./Ca si mama mea/El este asa/Bland si bun ca un/Soare./El repara tot/Caci e harnic foc/Are grija de/Casa./El aduce bani/Ca sa crestem mari/Avem viata fru-/Moasa. (muzica si versuri : Teodor Munteanu)
    13/28-Cea mai frumoasa vorba-n lume/si cel mai dulce nume/sub soare nu-i nici un cuvant/atat de drag si sfant./Refren:mama-i pamantul cu flori/e zarea fermecata/e soarele din zori/E dragostea curata./Mama e clipa de alinare/E albastra zare/sa ne traiesti ani multi senini /de bucurie plini.
    14/29-Cand mama zambeste-Mamica ne-nvata/Tot ce-I bine -n in viata/Tot ce este mai frumos , va spun ./Mamica e una ,/Una ca si luna/Este soarele cel bland si bun./Sub a ei aripa/Mama ne alinta/Si ne-arata drumul cel mai /drept/Unde e mai bine /Decat langa mama/Cand ne-mbratiseaza cald la piept ./Orice suparare/Cine-o sterge oare/Decat zambetul maicutei  dragi ?/Cand mama zambeste /Simt ca-mi infloreste/In suflet un camp frumos cu maci .
    15/30-Mama mea-Un buchet de floricele/Am cules maicutei mele/Fiindca azi e ziua ei/Zi ca un parfum de tei./Mama-i inger si candoare//E o binecuvantare/E atat de minunata/Ca o floare parfumata./Mama, mama mea//E o zi de soare plina/Mama, mama mea/Zambitoare si senina./Mama, mama mea/E iubire si speranta/Iti multumesc/Ca mi-ai dat viata.


    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu