luni, 10 februarie 2020

Actor cu chitara

de Adrian Paunescu

Sunt un actor cu misiune grea, Vă spun ceva, dar vă și-ntreb ceva, Chitara asta este masca mea, O țin aici sub umărul meu stâng Mă uit în ea ca-ntr-un tunel adânc. Ea cântă-n locul meu când e să plâng. Și când mi-e dor de voi, numaidecât Mă uit la ea și-mi trece de urât Eu iau chitara-n brațe și atât. Mi-ajunge-un metru de pământ și cer Să pot să cânt, să pot să mă ofer. Sunt un actor și cred în adevăr. Chitara sună nemaipomenit, Dac-ascultați un solo suntem chit. Sunt un actor, să știți că v-am iubit. Cu masca-n brațe vă mai dau un semn Că omul trebuie să fie demn Și lăcrimez pe masca mea de lemn. Actor, rapsod, folkist și trubadur La mine-n cântec versul e mai pur. Eu cred în oameni și-n ce cânt, vă jur. Iar într-o zi, în cea mai tristă zi, Când eu să plec de-aici va trebui, Chitara fără mine va vorbi. Ea vă va spune poate, tuturor Actorii mor, dar măștile nu mor. Chitara cântă fără de actor Și masca mea reintră în decor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postare prezentată

Teodor Munteanu-autorul cantecelului Ursuletii s-au trezit, buna dimineata

Am 2 canale pe Youtube: https://www.youtube.com/user/iasievents/videos https://www.youtube.com/user/amatoridekaraoke/videos  Adresele mel...