duminică, 29 noiembrie 2009

Aseara

Aseara m-am jucat cu ploaia
Am prins-o chiar în curtea mea.
Racoarea serilor de vara
Parc-o simteam când îmi vorbea.

Aseara m-am jucat cu vântul
L-am prins când se urca-n copaci.
L-am întrebat de unde vine
Si-a spus ca dintr-un câmp cu maci.

Vreau doar frumosul
Sa il iubesc
Ceva din mine
Sa daruiesc .

Un cantec sincer
As aseza
Ca o petala
În palma ta .

Aseara m-am jucat cu luna
Se ascundea dupa un nor.
Am întrebat-o :'Spune-mi ,draga
De Eminescu nu ti-e dor?

Aseara m-am jucat cu marea
Cea care freamata mereu.
As vrea ceva din glasul marii
Sa pun un pic si-n versul meu .
.

refren :

Aseara m-am jucat cu cerul
Era întins fara hotar.
Si cand esti trist si cand esti vesel
Cu gândul poti zbura macar.

Aseara m-am jucat cu iarba
Era gatita ca de bal.
Cu-o rochie de romanita
Cu verde , alb si galben pal.

refren :

muzica , versuri , chitara si voce : Teodor Munteanu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postare prezentată

Teodor Munteanu-autorul cantecelului Ursuletii s-au trezit, buna dimineata

Am 2 canale pe Youtube: https://www.youtube.com/user/iasievents/videos https://www.youtube.com/user/amatoridekaraoke/videos  Adresele mel...