duminică, 29 noiembrie 2009

Astazi sunt invatatoare

Astazi sunt invatatoare
Iata-i pe elevii mei:
O pisica cam sfioasa
Un brotac si doi catei.

Dintr-o carte albastrie
Le-am dictat un text usor
Sa vad cine la dictare
Este cel mai silitor.

Insa ,vai ,surpriza mare:
Brotacelul a uitat
Cum sa-l faca pe M mare
Si desigur l-am certat:

"Ce-ai facut o zi intreaga
Ieri când trebuia sa scrii?
Daca n-ai sa-nveti la anu’
Vei fi tot in clasa-ntâi!

Dar te iert daca vii mâine
Cu-alfabetu’ invatat."
Brotacelul de rusine
Capul si l-a aplecat.

Pisicuta a scris bine
Doar o virgula a lipsit.
Scrisul ei putin spre dreapta
E frumos si îngrijit.

Vrea s-ajunga profesoara
C-are tact de pedagog.
Este calma si desteapta
Si mai are si noroc.

Iar cateii,n-am cuvinte
N-au gresit nimic,nimic.
Pentru ca-s asa simpatici
Am sa îi alint un pic.


Teodor Munteanu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postare prezentată

Teodor Munteanu-autorul cantecelului Ursuletii s-au trezit, buna dimineata

Am 2 canale pe Youtube: https://www.youtube.com/user/iasievents/videos https://www.youtube.com/user/amatoridekaraoke/videos  Adresele mel...