duminică, 25 iulie 2010

Cateva ceva despre mine

De la bun inceput va spun ca va trebuie multa rabdare si timp ca sa ma cunoasteti pe mine si melodiile pe care le-am compus de-a lungul anilor .Contul meu de pe Yotube va ofera o imagine apropiata de realitate . Dar are cineva rabdare sa vada cele 498 de filmulete pe care le-am postat ?
Aici un articol despre mine in Adevarul de seara .
Aici gasiti un alt articol in care incerc sa ma prezint .
Ascultati o alta compozitie de-a mea , omagiu adus Cenaclului Flacara pe care l-am iubit din toata inima .

Primul meu proiect mai serios a fost grupul Blue Star .
In 2001 am participat la Festivalul Mamaia Copiilor la sectiunea creatie .
Am 4 piese compozitii personale pe albumele Elefantul Cici si Jucarii vol. 2 Cea mai cunoscuta piesa a mea pt copii este Buna dimineata .



Sunt primul profesor de muzica al cantaretei Dya si al lui Mihai Emilian Nechifor .Iata aici cum am prezentat-o la debut si la jubileul ei de 10 ani de activitate artistica




Am sute de piese compuse .Iata aici o piesa de aceeasi factura ca cea pt Madalina .Versurile sunt ale marelui poet Adrian Paunescu .


In prezent conduc Cenaclul Spune Ceva de la Ateneul Tatarasi Iasi .

Vara asta , ca si vara trecuta , realizez Karaoke Show la Ateneu .
Vara trecuta am inmanat compozitorului iesean Titel Popovici diploma de excelenta pt intreaga sa activitate .


Vreau sa postez aici cateva clipuri ale celor mai buni participanti de la Gala Karaoke Show la Ateneu pe care am organizat-o anul trecut . Sunt niste tineri foarte talentati care merita toata atentia Dvs . Aici e stirea care anunta acest eveniment .








Piesa mea E a mea bunica a fost cantata la Antena 1 in emisiunea " Vreau sa fiu vedeta ". Din pacate cateva versuri sunt putin modificate .Originalul aici . Alte piese de-ale mele apreciate sunt Adio , In limba ta , Cand mama zambeste , Mama , Prietenia etc .


Aici 2 articole mai interesante scrise de mine : 1 , 2 .

Piesa mea Cenusareasa are peste 90 de mii de vizionari pe Youtube :




Nu pot sa spun decat ca iubesc frumosul :



Sfatul meu este sa nu fii urat !


Asta sunt eu !

De 10 ani cant live in scoli si gradinitele Iasului .Ma cunosc mii de copii .



Piesa mea 1 iunie e aproape un hit .























Tacnitul asta de clovn care danseaza Maneaito sunt eu L


Am scris multe poezii .Nu pe toate le-am pus pe muzica .Asa este cazul parodiei Covrigul .

Ar fi multe de spus . Vreau sa inchei aceasta postare pomenind de confratii mei , cantautori din Iasi : Radu Stefan , Cristian Simionica , Paul Arva , Grupul Nu acum , Liviu Nechita , Jul Baldovin , Catalin Ungureanu etc Candva haladuia prin Iasi si Walter Ghicolescu dar acum s-a mutat in alt oras .
Va rog reveniti pt ca voi incerca sa postez si poeziile mele pe care le am pe www.karaoke.3x.ro dar care , din pacate , nu permite accesul , cica ar fi virusat . Ma poate ajuta cineva sa redevina functionabil ? Am trimis e-mail celor de la www.3x.ro dar nu am primit nici un raspuns .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postare prezentată

Teodor Munteanu-autorul cantecelului Ursuletii s-au trezit, buna dimineata

Am 2 canale pe Youtube: https://www.youtube.com/user/iasievents/videos https://www.youtube.com/user/amatoridekaraoke/videos  Adresele mel...