miercuri, 28 iulie 2010

Am gasit o fana de-a Madalinei

Nu pot sa spun ca m-am numarat printre fanii inflacarati ai Madalinei .Totusi i-am facut cateva vizite pe situl ei personal ba chiar m-am inregistrat si scris in forumul ei sub numele de amatoridekaraoke cred , asa cum sunt si pe Youtube . I-am tradus piesa " A fost iubire " pt ca un fan dintr-o tara anglofona care ii cumparase o caseta cand a fost in Romania si asculta des aceasta piesa si vroia sa stie despre ce este vorba in text . Si ceruse ajutorul sa si se tarduca textul cantecului . Azi am gasit intamplator o inregistare facuta de o fana cantand piesa mea " Adio Madalina " . I-am scris asa la comentarii : "Cauta-ma pe iasievents@yahoo.com sa -ti trimit negativul .Mai trebuie un pic lucrat la interpretare .Fii atenta la linia melodica .Iti apreciez gestul .Inseamna ca melodia mea ti-a placut .Pacat de Madalina .Dumnezeu sa o ierte pentru gestul sau atat de neinteles . Inca sunt consternat ! "



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postare prezentată

Teodor Munteanu-autorul cantecelului Ursuletii s-au trezit, buna dimineata

Am 2 canale pe Youtube: https://www.youtube.com/user/iasievents/videos https://www.youtube.com/user/amatoridekaraoke/videos  Adresele mel...