Buna ziua. Ma numesc Teodor Munteanu si sunt cantautor de muzica pt copii. Cant dar si compun muzica pt copii. Cel mai cunoscut cantec compus de mine este Ursuletii s-au trezit, buna dimineata, care are deja vreo 15 milioane de vizualizari pe youtube. De 17 ani fac spectacole muzicale pt copii in scoli si gradinite. Daca doriti un spectacol muzical (chiar si pe perioada verii) ma puteti contacta la tel.0742770244.
  • oferta 2017
    Setul Kids-music 13 cd-uri) -pt uz didactic (contine si negativele pieselor)
    Setul Dor Music -cantece pt copii(pozitive si negative) -10 volume
    Cantece de-ale mele pe Youtube
    Grupuri infiintate de mine de-a lungul anilor

    miercuri, 28 iulie 2010

    Am gasit o fana de-a Madalinei

    Nu pot sa spun ca m-am numarat printre fanii inflacarati ai Madalinei .Totusi i-am facut cateva vizite pe situl ei personal ba chiar m-am inregistrat si scris in forumul ei sub numele de amatoridekaraoke cred , asa cum sunt si pe Youtube . I-am tradus piesa " A fost iubire " pt ca un fan dintr-o tara anglofona care ii cumparase o caseta cand a fost in Romania si asculta des aceasta piesa si vroia sa stie despre ce este vorba in text . Si ceruse ajutorul sa si se tarduca textul cantecului . Azi am gasit intamplator o inregistare facuta de o fana cantand piesa mea " Adio Madalina " . I-am scris asa la comentarii : "Cauta-ma pe iasievents@yahoo.com sa -ti trimit negativul .Mai trebuie un pic lucrat la interpretare .Fii atenta la linia melodica .Iti apreciez gestul .Inseamna ca melodia mea ti-a placut .Pacat de Madalina .Dumnezeu sa o ierte pentru gestul sau atat de neinteles . Inca sunt consternat ! "



    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu