sâmbătă, 25 septembrie 2010

Copii de nota 10

Cred ca cei mai simpatici , mai activi , mai plini de viata si exuberanta sunt copii de clasa a III -a .Motive : mai pastreaza inca din gingasia copiilor mici , nu sunt stresati de examene si concursuri , sunt destul de destepti ( pai deh , au deja in spate trei ani de scoala ) , inca sunt la varsta cand iti spun verde in fata tot ce gandesc ( daca ceva nu le place iti arat deschis acest lucru ). Faza e ca trebuie sa fii foarte bine pregatit daca vrei sa impresionezi un copil de clasa a III- a .Aseara 24 septembrie 2010 am avut ocazia si bucuria sa fiu DJ la o petrecere a unei fetite de aceasta varsta si , bineinteles , invitati au fost multi colegi de-ai ei de clasa . Mi-a placut in primul rand locatia : Hanul Draguseni din judetul Suceava .Totul rustic si frumos , exact pe gustul meu .Ospatarii , bineinteles erau imbracati in costum popular .Mancarea foarte buna .Taticul sarbatoritei ne-a filmat asa ca sper ca in curand sa postez un clip de la aceasta petrecere de neuitat .Avem copii de nota 10 pacat ca nu avem si o economie pe masura sa le putem oferi un viitor in tara noastra .Avem o tara ca o floare dar nu stim inca sa o gestionam .Foarte multe familii trec prin adevarate drame din cauza ca unul dintre membri este plecat in strainatate .Multi barbati ramasi singuri acasa ( fara sotie ) se apuca de baut si in cativa ani sunt gata .Dar asta este alt subiect .
Revin la copii de aseara si vreau sa ma adresez lor ( le-am zis ca am blog si sa ma caute) : Vreau sa va multumesc ca mi-ati demonstrat ca tara noastra are copii de nota 10 . Gasiti in dreapta acestei pagini mai multe linkuri cu blogurile pe care le am.Sper sa gasiti lucruri interesante .Ma puteti contacta si pe Yahoo Messenger daca doriti sa vorbiti cu mine .ID-ul meu este iasievents .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postare prezentată

Teodor Munteanu-autorul cantecelului Ursuletii s-au trezit, buna dimineata

Am 2 canale pe Youtube: https://www.youtube.com/user/iasievents/videos https://www.youtube.com/user/amatoridekaraoke/videos  Adresele mel...