Buna ziua. Ma numesc Teodor Munteanu si sunt cantautor de muzica pt copii. Cant dar si compun muzica pt copii. Cel mai cunoscut cantec compus de mine este Ursuletii s-au trezit, buna dimineata, care are deja vreo 15 milioane de vizualizari pe youtube. De 17 ani fac spectacole muzicale pt copii in scoli si gradinite. Daca doriti un spectacol muzical (chiar si pe perioada verii) ma puteti contacta la tel.0742770244.


  • oferta cd-uri 2017

    marți, 11 martie 2014

    Tu esti...

    de Teodor Munteanu

    Tu esti cadoul sufletului meu.
    Fiinta ta imi aluneca pe pielea-mi incalzita
    pana intra in mine.
    Acolo locuiesti tu de fapt si
    doar din cand in cand mai scoti capul afara
    ca sa iei aer
    asa cum fac scufundatorii fara butelii de oxigen.
    In interiorul meu razi, te misti si existi.
    Eu sunt mama ta.
    Tu, copilul din burta.
    Amandoi locuim in acelasi lichid amniotic
    numit iubire.
    Exteriorul este doar o cochilie, o gogoasa
    in care ne aflam noi.
    Lumea este doar invelisul nostru, frumoaso.

    Te iubesc.

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu