sâmbătă, 19 octombrie 2024

A Whimsical Ride of a Poem

Sure thing! Here’s your playful love poem with Romanian translations:

Roses are red, and violets are blue,  
(Trandafirii sunt roșii, iar violetele sunt albastre,)  
But a love this quirky? It must be true!  
(Dar o dragoste atât de ciudată? Trebuie să fie adevărată!)  
You’re the peanut butter to my jelly spread,  
(Ești untul meu de arahide pe tartina mea cu jeleu,)  
The wacky dreams that dance in my head.  
(Visele năstrușnice care dansează în capul meu.)

You’re my moonbeam on a starry night,  
(Ești raza mea de lună într-o noapte înstelată,)  
The alien who gave my heart a fright.  
(Extraterestrul care mi-a speriat inima.)  
In a galaxy of laughter, we take flight,  
(Într-o galaxie de râsete, ne avântăm,)  
Through gummy bear fields and marshmallow light.  
(Prin câmpuri de ursuleți gumați și lumina de bezele.)

With you, love’s a roller coaster ride,  
(Cu tine, iubirea este un montagne russe,)  
We soar through rainbows, side by side.  
(Zburăm prin curcubee, unul lângă altul.)  
You’re my unicorn, so rare and bold,  
(Ești unicornul meu, atât de rar și îndrăzneț,)  
With a rainbow mane and a heart of gold.  
(Cu o coamă de curcubeu și o inimă de aur.)

Let’s be two avocados in life’s guac,  
(Hai să fim doi avocado în guacamole-ul vieții,)  
Smashing through days on the same TikTok.  
(Trăind zilele împreună pe același TikTok.)  
In the soup of life, you’re my alphabet,  
(În supa vieții, ești alfabetul meu,)  
In the whirl of love, you’re my best bet.  
(În vârtejul iubirii, ești pariul meu cel mai bun.)

We’ll build a castle out of candy floss,  
(Vom construi un castel din vată de zahăr,)  
Watch silly movies and laugh till we’re lost.  
(Vom viziona filme amuzante și vom râde până ne pierdem.)  
Through all the absurdities love will decree,  
(Prin toate absurditățile pe care le va dicta dragostea,)  
You’re my one and only, my weird destiny. 💖  
(Ești unicul meu, destinul meu ciudat. 💖)

Hope you enjoyed this whimsical ride of a poem! (Sper că ți-a plăcut această călătorie năstrușnică a unui poem!) Anything else on your mind? (Mai ai altceva pe suflet?) 🌟😊

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postare prezentată

Teodor Munteanu-autorul cantecelului Ursuletii s-au trezit, buna dimineata

Am 2 canale pe Youtube: https://www.youtube.com/user/iasievents/videos https://www.youtube.com/user/amatoridekaraoke/videos  Adresele mel...