vineri, 12 iunie 2009

Banchet Clasa a IV-a A ,Scoala Alexandru cel Bun

Acest banchet m-a bucurat si m-a incantat pentru ca am constatat ca si copiii de clasa a IV-a pot face serbari atat de frumoase . Din pacate contactul meu cu scolile este foarte limitat , activitatea mea desfasurandu-se mai mult in gradinite . In scoli spectacole se fac foarte greu , invatatorii fiind de cele mai multe ori inabordabili , atunci nici eu nu am cautat sa-i stresez cu prezenta mea . Ciclu gimnazial este inca si mai dificil de abordat pt mine si de aceea practic contactul meu cu elevii este destul de sporadic . Ma bucur deocamdata de o larga popularitate doar la ciclul prescolar . Raman deschis oricarei invitatii !

Sunteti grozavi ! Ma bucur nespus ca avem copii asa simpatici , haiosi dar totodata seriosi si buni la invatatura . Ati facut o serbare deosebita ! Felicitari doamna invatatoare Aglaia Cohal pt tot ce ati facut pt acesti copii minunati ! Sunteti un exemplu clasic de invatatoare , un profesionist care dati scolii valoarea pe care o merita , o adevarata a doua mama care isi cunoaste foarte bine copiii si stie sa-i indrume pe drumul cel drept , o " closca cu puii de aur " asa cum spunea profesoara de muzica . Cu astfel de dascali si copii pot sa spun ca sunt optimist : adevarata scoala romaneasca , de la Spiru Haret incoace , continua sa creeze profesionisti si personalitati .

























































6 comentarii:

  1. Buna,sunt un elev din clasa a 4-a A .Nu are importanta cn sunt,conteaza doar ce am de zis:Afost un banchet f frumos cu dvs ca DJ.Si clasa noastra va multumeste pt laude.Succes in continuare.Bye

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna, sunt o eleva de la aceea clasa. A FOST MEGA MISTHO BANCHETU. Nu conteaza cn sunt insa sa se stie ca doamna Aglaia Cohal e cea mai superba si cea mai tare inst.

    RăspundețiȘtergere
  3. buna ziua, sunt un elev participant al acestui banchet, ma intereseaza cand vom putea sa vedem pozele facute atunci ?
    multumesc !
    BRAVO CLASA A IV A !!!

    RăspundețiȘtergere
  4. cea mai tare faza a fost atunci cand ati spus sa invite fetele baietii la dans....Toti s-au rusinat

    RăspundețiȘtergere
  5. hey sunt o eleva ce a fost prezenta la acest banchet A FOST SUPER TARE la banchet ati fost un DJ MISTO mia placut tot Party-ul ........... ............... .......................... ............................PS* pentru toti ......................colegii-imi va fi dor de ......................voi toti................

    RăspundețiȘtergere
  6. a fost frumos mai ales ca am luat medalie scz dar nu ma pot abtine am fost foarte bucurosa deja stiti cine sunt cristina si mie mi-a placut am crezut ca o sa fie un dezastru dar chiar a fost tare frumos.A fost o onoare ca sa zic asa pentru noi si prezentarea de moda a fost ok totul a fost ok
    Imi parerau pentruca ma despart de colegii dar sper sa ne reintalnim

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postare prezentată

Teodor Munteanu-autorul cantecelului Ursuletii s-au trezit, buna dimineata

Am 2 canale pe Youtube: https://www.youtube.com/user/iasievents/videos https://www.youtube.com/user/amatoridekaraoke/videos  Adresele mel...