vineri, 12 iunie 2009

Romanesti 12 iunie 2009

Am gasit intamplator pe net numele uni erou al Revolutiei originar din Romanesti : Constantin Vechiu . Il gasiti in josul acestui link .


















Un director de milioane intr-un colectiv deschis si aerisit . Copiii cuminti si cu bun simt dar poate un pic cam timizi . Mai multa incredere in sine ! Am gasit aici o poza din 1904 cu Spiru Haret ca ministru al instructiunii publice .






























































































































3 comentarii:

  1. cei mai tari profesori:X:X
    puneti si celelalte poze:)

    RăspundețiȘtergere
  2. cea mai tare scoala si cei mai buni profesori pe care eam avut eu nu am ce zice mai ales directorul e cel mai bun director fata de asta pe care il am la liceu daca pui si celelante poze esti cel mai tare dj....bafta in continuare .......de la... (ferm3katu)

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postare prezentată

Teodor Munteanu-autorul cantecelului Ursuletii s-au trezit, buna dimineata

Am 2 canale pe Youtube: https://www.youtube.com/user/iasievents/videos https://www.youtube.com/user/amatoridekaraoke/videos  Adresele mel...