vineri, 12 martie 2010

Am facut ceva retusuri la o poezie de pe net !

Am gasit o poezie pe net : aici si mi-am permis sa fac unele mici retusuri pt a pastra ritmul .Sa-mi ziceti voi daca varianta mea vi se pare mai buna .
Originalul suna asa :

Barfa

Dintre multele cuvinte,
ce din minte izvorăsc,
nu știu, acum, care minte,
care spune, ce gândesc.

Multe vorbe sunt nespuse,
fac tăcerea și mai grea,
gânduri încă nepătrunse,
ascunse-n inima mea.

Să spui lucrului pe nume,
nu e greu, dar nici ușor...
când atâtea sunt pe lume,
iar tu, mic, neștiutor.

Dară ce-ar fi bunăoară,
ca să spun tot ce gândesc,
adevăr, chiar de-i ocară,
toți vor spune că bârfesc.

Uite-așa, ascundem gândul,
păstrăm bune maniere,
oprim la buze cuvântul,
și ne încărcăm cu fiere.

Și ne spunem, încă-i bine,
nu-i frumos să ne bârfim,
nimica nu ne convine,
dar tăcem, apoi plătim.



Text scris de Simion Irofei
http://ro.netlog.com/SENEA_EU/
Acum varianta mea :


Dintre multele cuvinte,

ce din minte izvorăsc,

nu știu care si ce minte

si care ma iscodesc .


Multe vorbe sunt nespuse,

Iar tăcerea-i si mai grea ,

Gânduri stau prin colt ascunse ,

Unde ? In inima mea ! .


Să spui lucrului pe nume,

Este greu dar si usor .

Suntem calatori prin lume .

Omu-i mic , neștiutor.


Sa va dau un mic exemplu :

Sa spun lumii ce gandesc .

Daca as zice adevarul ,

Unii-ar zice ca barfesc .


Asa ca ascunde gandul ,

Fii , te rog , civilizat !

Pune frau vorbelor tale ,

Sa nu iesi cu capul spart !


Și din toata treaba asta ,

Ai sa iesi invingator !

Nimeni sabia ridica

Cand te-ngenunchezi la tron !





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postare prezentată

Teodor Munteanu-autorul cantecelului Ursuletii s-au trezit, buna dimineata

Am 2 canale pe Youtube: https://www.youtube.com/user/iasievents/videos https://www.youtube.com/user/amatoridekaraoke/videos  Adresele mel...