marți, 23 martie 2010

Bello onesto emigrato Australia sposerebbe compaesana illibata


Bello onesto emigrato Australia sposerebbe compaesana illibata e un film realizat de actorul meu favorit Alberto Sordi in 1971 .Am acasa un Dvd cu acest film si cred ca l-am vazut deja de vreo 30 de ori .Pur si simplu nu ma satur sa privesc acest film .Cred ca
mi-e drag si pentru ca fratele meu este emigrat cu familia sa in Australia si deja nu l-am vazut de cand a plecat , de vreo 5 ani . Asta e viata ! Trebuie sa o luam asa cum este ! Altfel ne luam campii !

Iata aici cateva fraze celebre din acets film :
Hai mai pensato di sposare un’australiana?
Io? Non posso.
Perché.
Bè, prima di tutto perché non sono il mio tipo. E poi quelle bevono, fumano, sono quasi tutte laureate. Rientrano a casa alle due di notte e se per caso tu gli domandi “dove sei stata?” si arrabbiano pure. Ti rispondono cattive: “this is my business”.
Che vuol dire?
Vuol dire: so’ affari miei.
Hai capito!
Ah, no? Vedi, Carmela, noi emigranti vogliamo sposare una donna italiana perché è obbediente, è bella, buona, affettuosa. E poi, scusa se mi esprimo in modo un po’ spinto, ma quando una ragazza italiana arriva dal suo paese, tu sei sicuro che è vergine.
Molto, eh, che manchi dall’Italia?
Vent’anni.
Si vede.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postare prezentată

Teodor Munteanu-autorul cantecelului Ursuletii s-au trezit, buna dimineata

Am 2 canale pe Youtube: https://www.youtube.com/user/iasievents/videos https://www.youtube.com/user/amatoridekaraoke/videos  Adresele mel...