miercuri, 3 martie 2010

E trist

Link aici

Vestea trecerii in nefiinta a doamnei Director a fost ca un soc pentru mine !

Sunt un cantaret de muzica pentru copii din Iasi .Acum doi ani cand m-am hotarat sa cant si in gradinitile vasluiene am sunat la intamplare la o gradinita al carui numar il luasem de la informatii .Am vorbit atunci cu doamna director Milica Rosu .Am avut bucuria sa-mi accepte propunerea de a oferi copiilor un spectacol muzical . Ba mai mult s-a oferit sa ma recomande si altor colege , doamne directoare de la alte unitati .Si asa am reusit sa patrund pe piata mai usor .Doamna a fost foarte amabila ! Ieri am sunat-o sa mai programam un spectacol . ” O primavara frumoasa doamna directoare ! “ am zis eu .Dar de la celalat capat o voce tanara mi-a raspuns : “ Imi pare rau ,vreau sa va dau o veste trista .Cine sunteti ? O ruda ? “

Uneori simti ca viata este ca un front unde moartea secera la nimereala .Nu stii care dintre noi cade ! Se moare pe sarite , din doi in doi sau cate unul .Nu stii cand iti vine randul ! De aceea poate ar trebui sa fim mai buni unii cu altii ! Pentru ca suntem cu totii pe aceeasi parte ! De cealata parte este cruda , nemiloasa si mereu flamanda moarte pe care nimeni nu o poate invinge ! Ea iese mereu triumfatoare ! E ca un joc de sah cu un jucator foarte bun care te bate mar ! Iti ia piesele una cate una si la final : mat ! Si ai iesit din joc !

Pentru a doua oara am sters pe cineva definitiv din agenda telefonica ! Primul a fost Lulu Mantarosie ( acum vad asemanarea ca nume , tot cu “ rosu “ ) , colegul meu de matematica de la scoala Tomesti unde profesam acum cativa ani . S-au dus in “ tara fara telefon “ . “ Numarul lor este plus infinit “ Ascultati Walter Ghicolescu-Telefon peste moarte - .”Cand va fi sa mor / Am sa va caut in morminte /pe-un numar de interior /

Si restul e tacere ……


La masa cu marele.jucator


La inceput nu stiai ca existi

Ai descoperit ca esti

Dar nu oriunde

Ci la o masa de sah

Ai descopeit ca jucai sah

Nu stiai ce-i ala

L-ai invatat din mers dupa ce ai pierdut cateva piese importante

Ti-ai dat seama ca joci cu un adversar puternic

Dar nu stiai cat de puternic e

Ai auzit apoi ca e cel mai puternic din lume si ca ii batuse absolut pe toti cu care jucase .

Te-ai cutremurat .

" Nu e cinstit , ti-ai zis ,

Am crezut ca am venit pe lume sa ma joc cu papusile si cu masinutele

Sa ma plimb prin parc si sa adun floricele din padure

dar voi m-ati pus deodata sa joc acest asa-zis joc care e atat de greu

pentru ca nu stiu sa-l joc

am invatat ceva ceva jucand acuma

dar nu imi pot bate adversarul .

Nu este cinstit !

Joc disperat

incercand sa ma apar

dar nu mai am cu ce !

Mi-a mancat aproape toate piesele

si acum ma umileste ! "




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postare prezentată

Teodor Munteanu-autorul cantecelului Ursuletii s-au trezit, buna dimineata

Am 2 canale pe Youtube: https://www.youtube.com/user/iasievents/videos https://www.youtube.com/user/amatoridekaraoke/videos  Adresele mel...