Buna ziua. Ma numesc Teodor Munteanu si sunt cantautor de muzica pt copii. Cant dar si compun muzica pt copii. Cel mai cunoscut cantec compus de mine este Ursuletii s-au trezit, buna dimineata, care are deja vreo 15 milioane de vizualizari pe youtube. De 17 ani fac spectacole muzicale pt copii in scoli si gradinite. Daca doriti un spectacol muzical (chiar si pe perioada verii) ma puteti contacta la tel.0742770244.


  • oferta cd-uri 2017

    sâmbătă, 30 aprilie 2011

    Ce-am invatat in viata

    de Teodor Munteanu

    am invatat de la pesti sa iubesc apa
    am invatat de la pasari sa iubesc cerul
    am invata de la cartita sa iubesc pamantul
    am invatat de la iepuri sa iubesc padurea


    am invatat de la oameni 
    sa mint, sa fur, sa injur,
    sa fiu pervers, ironic, fals si ipocrit.


    eu, omul, m-am numit ocrotitorul naturii
    dar de fapt sunt distrugatorul ei,
    el, politicianul, s-a numit aparatorul poporului
    dar de fapt este groparul lui.

    Nu ne trebuie politicieni ci tehnocrati onesti
    care sa fie functionari in slujba cetateanului.

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu