versuri   muzica      youtube1    youtube2    contact  eminescu  despre mine  facebook 


Buna ziua. Ma numesc Teodor Munteanu si sunt cantautor de muzica pt copii. Cant dar si compun muzica pt copii. Cel mai cunoscut cantec compus de mine este Ursuletii s-au trezit, buna dimineata, care are deja vreo 15 milioane de vizualizari pe youtube. De 17 ani fac spectacole muzicale pt copii in scoli si gradinite. Daca doriti un spectacol muzical (chiar si pe perioada verii) ma puteti contacta la tel.0742770244.


  • oferta cd-uri 2017

    joi, 14 aprilie 2011

    Primavara fara soare

    de Teodor Munteanu

    Imbatranesc si-mi pare rau
    ca noi, romanii, nu stim sa traim frumos.
    Am vandut si am distrus
    tot ce se putea distruge.
    Am plecat in tari straine, la lucru,
    lasandu-ne tara si copiii de izbeliste.
    E primavara fara soare-n tara mea,
    ca si vremea de afara
    care, parca, dupa cutremurele din Japonia
    nu reuseste sa-si mai revina.

    Imbatranesc si-mi pare rau 
    ca noi, romanii, am ratat
    inscrierea tarii noastre in randul
    tarilor civilizate.
    Ai spune ca toata speranta
    ramane pe generatiile urmatoare
    care vor reusi sa invie
    Pasarea Phoenix.
    Dar mi-e teama ca
    nu avem nici bani si nici fervoare
    sa mai investim in copiii nostri.
    Invatamantul, macinat de
    orgolii prostesti,
    este o veritabila fabrica de
    handicapati.
    Pentru ca nu mai stim
    sa iubim omul si viata.
    Iubirea e astazi un lucru rar.
    Oamenii se iubesc prea mult pe sine
    ca sa mai poata sa-si iubeasca aproapele.
    Biserica investeste doar in ea
    facandu-si mereu biserici
    tot mai mari si mai inalte.
    Iar conducatorii nostri
    fac borduri ca sa spuna
    ca fac si ei ceva.

    Imbatranesc si-mi pare rau
    ca in decembrie '89 am iesit
    in strada crezand ca suntem
    desteptii sufocati de un dicatator.
    Nu se justifica jertfele
    de vieti omenesti pe care
    le-am platit atunci.
    Pentru ce?
    Pentru o primavara fara soare?

    Un comentariu:

    1. Precizare importantă! Multe din metaforele următoarei poezii îţi aparţin. Eu nu am făcut decât să le adun într-un buchet legat printr-o îmbrăţişare a metaforelor mele. Poezia este începută într-un autobuz la chemarea şi inspiraţia muzei. Continuată pe străzi, cu opriri prin scara blocurilor,(căci ploua), cu notări febrile pe spaţii improvizate pentru a nu pierde ideea şi hainele ei poetice.

      Nu-mbătrâneşti!
      de Florin Fînaru, lui Teodor Munteanu

      Iubita ta-i cu trup de cabaret,
      Tu încă ai un suflet de poet,
      Nu-mbătrâneşte micul paradis,
      Iubirea cea cu ochii de cais.

      Te mişti puţin mai lent şi e firesc,
      Noi aripi de lumină îţi tot cresc,
      Căci praful cel de stea, nemuritor,
      E-ntemniţat în trupul tău de dor.

      Un roşu sens te cheamă spre zenit,
      Albastrul clipei nu e-n asfinţit,
      Ci numai zbor pe pasul lui uşor,
      Iar bătrâneţea numai un decor.

      Mai sunt iubiri stelare de cântat,
      Bătrânul n-o să poată niciodat’
      Să nască tremur lin, fremătător,
      Pe pânza nevăzută de izvor.

      Iubita ta-i cu trup de cabaret,
      Tu încă ai un suflet de poet,
      Nu-mbătrâneşte micul paradis,
      Iubirea cea cu ochii de cais.

      RăspundețiȘtergere