marți, 14 iunie 2011

Miroslovesti 14 iunie 2011

pt a salva pe calc Dvs , click pe poza , zoom in ,click dreapta, save image as

 Album poze  aici


Vreau sa multumesc si pe aceasta cale tuturor celor implicati in acest eveniment : d-lui primar Ionut Gospodaru, d-lui director Hogas Talpau Gheorghe, cadrelor didactice si nu in ultimul rand, copiiilor, principalii " beneficiari" ai prezentei noastre acolo.
Intr-un cadru deosebit de placut ( caminul cultural proaspat renovat) am cantat si am dansat aproape 2 ore in fata unui public deosebit de cald si primitor. Orice artist si-ar dori o astfel de sala si public .
Ideea de a ajunge inca o data la Miroslovesti ( mai fusesem in urma cu cativa ani ) o aveam de multa vreme. Pe 8 iunie 2011, dupa carnavalul copiiilor de la Gradinita PP 25 Iasi, 
d-na director Liliana Aioanei mi-a sugerat sa merg sa cant si la Miroslovesti, unde primar este un cumnat de-al dumneaei. I-am spus ca doresc sa merg ,cu atat mai mult cu cat mai fusesem acolo 
(d-l director Hogas este nasul nasilor mei, Rica si Cristian Gavriluta , ) . L-am sunat pe d-l Hogas si totul a mers ca pe roate.  
 Pe 28 iunie voi canta la Mircesti, la hramul comunei. Am fost acolo si anul trecut cu Cenaclul Spune Ceva pe care il aveam la acea vreme.
Link biblioteca Miroslovesti.













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postare prezentată

Teodor Munteanu-autorul cantecelului Ursuletii s-au trezit, buna dimineata

Am 2 canale pe Youtube: https://www.youtube.com/user/iasievents/videos https://www.youtube.com/user/amatoridekaraoke/videos  Adresele mel...