Buna ziua. Ma numesc Teodor Munteanu si sunt cantautor de muzica pt copii. Cant dar si compun muzica pt copii. Cel mai cunoscut cantec compus de mine este Ursuletii s-au trezit, buna dimineata, care are deja vreo 15 milioane de vizualizari pe youtube. De 17 ani fac spectacole muzicale pt copii in scoli si gradinite. Daca doriti un spectacol muzical (chiar si pe perioada verii) ma puteti contacta la tel.0742770244.
  • oferta 2017
    Setul Kids-music 13 cd-uri) -pt uz didactic (contine si negativele pieselor)
    Setul Dor Music -cantece pt copii(pozitive si negative) -10 volume
    Cantece de-ale mele pe Youtube
    Grupuri infiintate de mine de-a lungul anilor

    sâmbătă, 8 octombrie 2011

    Vrem tara noastra inapoi !

    de Teodor Munteanu

    Imi place tara-n care m-am nascut
    Din Dunare si din Carpati sunt si eu rupt
    Eu sunt roman si-mi place Romania
    Ea-i patria , e tara mea , e glia .

    E-un paradox acum cu tara mea
    Desi-i bogata romanii fug din ea .
    Romanii fug acum ca sobolanii
    Caci tara lor e toata numai carii .

    Suntem in faliment , o tara moarta ,
    Ucisa miseleste si furata
    De niste tradatori ce si-au propus
    Doar ei pe ei sa se ridice sus .

    In rest poporul, cel flamand si gol ,
    Sa moara fara nici un ajutor .
    De-aceea strig acum la voi :
    Vrem tara noastra inapoi !

    Ajunga-va cat v-ati imbogatit !
    Ajunga-va ca n-ati facut nimic
    Suntem saraci acum si necajiti
    Caci nu ati vrut poporul sa-l iubiti ! 



    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu