sâmbătă, 8 octombrie 2011

Vrem tara noastra inapoi !

de Teodor Munteanu

Imi place tara-n care m-am nascut
Din Dunare si din Carpati sunt si eu rupt
Eu sunt roman si-mi place Romania
Ea-i patria , e tara mea , e glia .

E-un paradox acum cu tara mea
Desi-i bogata romanii fug din ea .
Romanii fug acum ca sobolanii
Caci tara lor e toata numai carii .

Suntem in faliment , o tara moarta ,
Ucisa miseleste si furata
De niste tradatori ce si-au propus
Doar ei pe ei sa se ridice sus .

In rest poporul, cel flamand si gol ,
Sa moara fara nici un ajutor .
De-aceea strig acum la voi :
Vrem tara noastra inapoi !

Ajunga-va cat v-ati imbogatit !
Ajunga-va ca n-ati facut nimic
Suntem saraci acum si necajiti
Caci nu ati vrut poporul sa-l iubiti ! 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postare prezentată

Teodor Munteanu-autorul cantecelului Ursuletii s-au trezit, buna dimineata

Am 2 canale pe Youtube: https://www.youtube.com/user/iasievents/videos https://www.youtube.com/user/amatoridekaraoke/videos  Adresele mel...