duminică, 20 noiembrie 2011

Eu știu

de Teodor Munteanu

Eu știu că-i greu să-ți iei adio
Atunci când trebuie să pleci.
Eu știu că viața-i doar o farsă,
Un palid vis de lilieci.

Ne căptușim cu-învățătură,
Cu școli, licee, facultăți
Dar timpul trece cu măsură
Iar morții n-ai ce să-i arăți.

Tu poți avea un teanc de acte,
De diplome și de virtuți.
În teatrul cel jucăm pe scenă
Cu moartea nu ai cum să lupți.

Noi suntem oameni de zăpadă
Ce ne topim încet, încet.
La urmă cine stă să vadă
Doar locul bravului omăt.

E-atâta liniște-n cetate
Căci morții tac, nu fac scandal.
Și azi ca ieri, la fel și mâine
Se iese printr-un ultim bal.

Noi suntem bieți actori din fașă,
Jucăm un prim și ultim rol.
Eu știu că viața-i doar o farsă,
E visul veșnicului somn.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postare prezentată

Teodor Munteanu-autorul cantecelului Ursuletii s-au trezit, buna dimineata

Am 2 canale pe Youtube: https://www.youtube.com/user/iasievents/videos https://www.youtube.com/user/amatoridekaraoke/videos  Adresele mel...