duminică, 4 august 2013

Teodor Munteanu si Cristian Gabriel Groman-Colind pentru parinti



muzica : Teodor Munteanu
versuri: Cristian Gabriel Groman si Teodor Munteanu

A sosit din cer Ajunul...
Cu-n toiag şi un sac plin
Vestind lumii-ntregi Crăciunul...
Bucurie si festin.

L-am poftit îndată-n casă...
Lângă foc să-l găzduim...
Şi l-am aşezat la masă...
An de an noi il primim.

Îngheţat era, moşneagul...
C-a făcuse un ocol.
La copii a fost sa-i vada
Venind de la Nordul Pol.

"-Moşule... ia zi-ne, dară...
Fost-ai şi pe la părinţi?!?
Nu putem ajunge-n ţară...
Deşi-am fost foarte cuminţi..."

"-Fost-am, dragii mei, şi-acasă...
La ai voştri, scumpi părinţi...
Bunătăţi au ei pe masă...
Dar în ochi, lacrimi fierbinţi...

Mama, scoate iar din vatră...
Cozonaci şi colacei
Tata a iesit la poartă...
Caci v-asteapta pe la ei.

Greu este când eşti departe...
Şi nu poţi la ei s-ajungi...
Cale lunga te desparte...
Ca în braţe să îi strângi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postare prezentată

Teodor Munteanu-autorul cantecelului Ursuletii s-au trezit, buna dimineata

Am 2 canale pe Youtube: https://www.youtube.com/user/iasievents/videos https://www.youtube.com/user/amatoridekaraoke/videos  Adresele mel...