Buna ziua. Ma numesc Teodor Munteanu si sunt cantautor de muzica pt copii. Cant dar si compun muzica pt copii. Cel mai cunoscut cantec compus de mine este Ursuletii s-au trezit, buna dimineata, care are deja vreo 15 milioane de vizualizari pe youtube. De 17 ani fac spectacole muzicale pt copii in scoli si gradinite. Daca doriti un spectacol muzical (chiar si pe perioada verii) ma puteti contacta la tel.0742770244.
  • oferta 2017
    Setul Kids-music 13 cd-uri) -pt uz didactic (contine si negativele pieselor)
    Setul Dor Music -cantece pt copii(pozitive si negative) -10 volume
    Cantece de-ale mele pe Youtube
    Grupuri infiintate de mine de-a lungul anilor

    sâmbătă, 3 august 2013

    Teodor Munteanu si Petre Craciun-Eu ti-as darui, copile



    Eu ti-as darui, copile

    muzica: Teodor Munteanu
    versuri : Petre Craciun si Teodor Munteanu

    Intr-o lume fara rime
    Eu ti-as darui copile
    Tara noastra cea frumoasa
    Sa te simti mereu acasa.

    Si povestile din veacuri
    Nuferii toti de pe lacuri.
    Pe Harap Alb si Fat -Frumos
    Sa fii bun si sanatos.

    Iti las cuvintele si dorurile toate
    Pastreaza-le copile si du-le mai departe.
    Casuta de la tara facuta de bunici
    Caci cel mai bine ti-e aici.

    iti las izvorul rece cu apa cristalina
    Si floarea care creste mandra in gradina
    Pe prispa stramoseasca sa stai cu-a ta mireasa
    Caci cel mai bine ti-e acasa!

    3 august 2013

     Cand incepi sa cunosti oameni interesanti e posibil sa se nasca lucruri interesante.Iata ca am compus o piesa datorita intalnirii mele cu scriitorul Petre Craciun, directorul portalului Literatura copii.

    Un comentariu:

    1. Buna/Salut , numele meu este Alexandru , un mic blogger si observ ca ai un blog/site superb .
      As dori daca se poate sa facem schimb de linkuri/bannerre asa ne promovam reciproc si astfel site-urile noastre vor evolua cat mai sus.
      Adresa blogului meu : www.buboal-photography.blogspot.ro . Astept un raspuns pe site-ul meu intr-un comentariu la o postare sau pe buboal_photography@yahoo.com. Va rog daca se poate ca va uit , ca sa va trec in lista mea de bloguri . Va multumesc
      As dori daca vrei sa imi dai un like la acesta pagina de facebook : www.facebook.com/buboal.photography .
      Like te rog la pagina .
      Multumesc !!!

      RăspundețiȘtergere