miercuri, 3 august 2011

Dor de Madalina

am compus o piesa instrumentala compusa din dor pentru Madalina Manole


Cum vi s-ar parea de pilda versurile astea pt piesa mea Dor de Madalina :

Tu ești o zâna din poveste
Ce locuiești acum în noi.
Boare de toamnă-acuma este
Suntem copaci de frunze goi.

Ca și copiii fără mamă
Suntem orfani de dorul tău.
Rămâne-o lacrimă tacută
Și un oftat adânc și greu.

Refren:
Poate vreodata o sa vină
Ziua în care ne-om vedea
Ne-om întâlni în zări albastre
Sau pe o margine de stea.

Tu ai plecat in lumi nescrise
Și ne privești de undeva
Dor ni-e de tine, Mădălina
În noi răsună vocea ta.

Rana din suflet e deschisă
Parcă și vântul s-a oprit
Iți spunem dincolo de zare
Te vom iubi la infinit.

O fana a Madalinei Manole, pe numele ei Angelica Tomescu, din Fetesti, (clasa a 12-a, 18 ani) a scris si ea  versuri pt aceasta melodie .Interpretarea ii apartine totodata.
Unde ai plecat dulce minune,
Fara tine totul este rece,
Vocea ta cea lina ne incanta,
Fii alaturea si ne pazeste.

Printre stele ti-ai gasit chemarea,
Ingerii ti-au luat scumpa cununa,
Domnul te-a ales sa-l tii de mana,
Iar noi am ramas in a ta urma.

Ref: Fara tine viata este goala,
Drumul catre tine este lung,
Si te-astept in fiecare seara,
Sa-mi spui noapte buna,inger scump.

Noi n-o sa te dam nicicand uitarii,
Zbori spre cer tu pasare maiastra,
Noi te vom purta in gand si-n suflet,
Vei ramane Madalina noastra.

Printre vai si ape-am sa te caut,
Printre nori si stele nopti si zi,
Noi te vrem alaturi fata draga,
Fiul tau te striga,tu nu vii.

Ref2: Fara tine viata este goala,
Drumul catre tine este lung,
Si te-astept in fiecare seara,
Sa-mi spui noapte buna,inger scump.

Ochii tai sunt ca si doua stele,
Chipul tau se-arata-n rasarit,
O minune ai lasat in urma,
Un copil ce mult ti l-ai dorit,

Noi te vom iubi la nesfarsit.



postari asemanatoare :
Copiii plang,  
Adio,Madalina 

Scrisoare de peste moarte
De ce Julietă, Mădălină?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postare prezentată

Teodor Munteanu-autorul cantecelului Ursuletii s-au trezit, buna dimineata

Am 2 canale pe Youtube: https://www.youtube.com/user/iasievents/videos https://www.youtube.com/user/amatoridekaraoke/videos  Adresele mel...