Buna ziua. Ma numesc Teodor Munteanu si sunt cantautor de muzica pt copii. Cant dar si compun muzica pt copii. Cel mai cunoscut cantec compus de mine este Ursuletii s-au trezit, buna dimineata, care are deja vreo 15 milioane de vizualizari pe youtube. De 17 ani fac spectacole muzicale pt copii in scoli si gradinite. Daca doriti un spectacol muzical (chiar si pe perioada verii) ma puteti contacta la tel.0742770244.


  • oferta cd-uri 2017

    sâmbătă, 30 iulie 2011

    Scrisoare de peste moarte

    Sunt într-o lume fără da și nu
    Mi-e dor, iubite, să-mi spui tu
    Sunt fără glas, sunt suflet gol
    Sunt înger trist fără răscol.

    Eu am plecat, voi ați rămas
    Știu c-am gresit cu acest pas.
    E prea târziu să fac ceva.
    La voi e-acum inima mea.

    Știu c-am lăsat adânci tristeți
    Închise uși și goi pereți.
    Sunt întrebări fără răspuns
    Ce plâng acolo în ascuns.

    Mă vreți acolo printre voi
    Că sunteți triști și-n suflet goi.
    Nu pot nimic ca să mai fac
    Rămân în cerul din înalt.

    Dar vă trimit de peste timp
    Un gând curat ca un alint.
    Iertați-ma că v-am greșit
    Știu că din suflet m-ați iubit.

    Rămân să vă sărut prin cânt
    Eu sunt în cer, voi pe pământ
    Semnez cu aripa, suspin,
    Manole Mădălina lin.


    postari asemanatoare :
    Copiii plang,  
    Adio,Madalina 
    Dor de Mădălina
    De ce Julietă, Mădălină

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu