luni, 11 iulie 2011

Acasa la mama

de Teodor Munteanu

Didinei Sava

Acasa la mama e floarea in floare
Acasa la mama ma simt iarasi eu.
Ma simt o straina-ntr-o lume ciudata
Cand nu sunt la mama e totul mai greu.

Acasa la mama e miros de floare
Acasa la mama e frunza de nuc
Acasa la mama e cerul albastru
E lunca cea verde si cantul de cuc.

Ciresu-mi zambeste, ba chiar ma alinta
C-un freamat de frunze si-mi pun la urechi
Cercei din cirese rotunde, frumoase
Ca fetele-n joaca in timpuri stravechi.

Acasa la mama ma simt mai iubita
De soare, de pasari, de flori si copaci.
Ei sunt ai mei prieteni ce nu te tradeaza,
Ce nu imi vor spune : Opreste-te! Taci !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postare prezentată

Teodor Munteanu-autorul cantecelului Ursuletii s-au trezit, buna dimineata

Am 2 canale pe Youtube: https://www.youtube.com/user/iasievents/videos https://www.youtube.com/user/amatoridekaraoke/videos  Adresele mel...