vineri, 8 iulie 2011

Sorin Poclitaru, pizzar de mare angajament din Gura Humorului, organizator de concerte folk si poet de secol 21

 Trebuie sa recunosc ca nu am stiut pana astazi de Sorin Poclitaru.Dar cum niciodata nu e prea tarziu iata o postare ce poarta acest nume cu materiale si linkuri de pe net.Pe Sorin trebuie sa il studiez pe indelete.Voi posta aici mai multe chestii ce le voi gasi purtand aceasta marca.


link aici


 Sursa

Prietenul meu, Sorin Poclitaru, pizzar de mare angajament din Gura Humorului, organizator de concerte folk si poet de secol 21, mi-a trimis astazi o poezie de dragoste (inside joke, evident :P ). Cum se apropie o perioada romantica (fie ca va ganditi la Valentine’s Day sau Dragobete), va invit sa zambiti, ca si mine, citind-o. Poezia se numeste “Stii?”.


Stii cat mi-ai lipsit aseara?
In tot patul te-am cautat
m-am sucit, m-am agitat
si-am umblat mai mult pe-afara

ce s-adorm, cum sa visez?
Parca perna ma incinge
De sub patura ma-impinge
Ce pacat ca nu fumez

Am baut si ceai, pastile
Tei, pojarnita, pelin
Am baut si niste vin
Si-alte hapuri inutile

Am vazut telenovele
Stiri cu crime si viol
L-am vazut pe dracul gol
Noutatile-n manele

Am facut cersaful ghem
Perna o adunatura
Si-obosit peste masura
Adormit, prin somn, te chem

Uite, nu mai merg la meci
Am sa-ti pregatesc si cina
Duc gunoiul, spal masina
Dar te rog sa nu mai pleci








Trec ani

Se scurg din streşini zile, calde ploi
Dinspre trecut, prin azi trecând spre mâine
Prefața judecății de apoi
Uitată într‐un miez uscat de pâine.
Se uscă vinul în ulcior de lut
Dovadă a luminii din lumină
Din soare galben trup de început
Fiori de nemurire or să vină.

La cap de zei ard albe lumânari
Ursitele‐şi fac treaba demodată
Trec anii tinereții, aspre dări
Şi nu s‐or mai întoarce niciodată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postare prezentată

Teodor Munteanu-autorul cantecelului Ursuletii s-au trezit, buna dimineata

Am 2 canale pe Youtube: https://www.youtube.com/user/iasievents/videos https://www.youtube.com/user/amatoridekaraoke/videos  Adresele mel...