versuri   muzica      youtube1    youtube2    contact  eminescu  despre mine  facebook 


Buna ziua. Ma numesc Teodor Munteanu si sunt cantautor de muzica pt copii. Cant dar si compun muzica pt copii. Cel mai cunoscut cantec compus de mine este Ursuletii s-au trezit, buna dimineata, care are deja vreo 15 milioane de vizualizari pe youtube. De 17 ani fac spectacole muzicale pt copii in scoli si gradinite. Daca doriti un spectacol muzical (chiar si pe perioada verii) ma puteti contacta la tel.0742770244.


  • oferta cd-uri 2017

    vineri, 8 iulie 2011

    Sorin Poclitaru, pizzar de mare angajament din Gura Humorului, organizator de concerte folk si poet de secol 21

     Trebuie sa recunosc ca nu am stiut pana astazi de Sorin Poclitaru.Dar cum niciodata nu e prea tarziu iata o postare ce poarta acest nume cu materiale si linkuri de pe net.Pe Sorin trebuie sa il studiez pe indelete.Voi posta aici mai multe chestii ce le voi gasi purtand aceasta marca.


    link aici


     Sursa

    Prietenul meu, Sorin Poclitaru, pizzar de mare angajament din Gura Humorului, organizator de concerte folk si poet de secol 21, mi-a trimis astazi o poezie de dragoste (inside joke, evident :P ). Cum se apropie o perioada romantica (fie ca va ganditi la Valentine’s Day sau Dragobete), va invit sa zambiti, ca si mine, citind-o. Poezia se numeste “Stii?”.


    Stii cat mi-ai lipsit aseara?
    In tot patul te-am cautat
    m-am sucit, m-am agitat
    si-am umblat mai mult pe-afara

    ce s-adorm, cum sa visez?
    Parca perna ma incinge
    De sub patura ma-impinge
    Ce pacat ca nu fumez

    Am baut si ceai, pastile
    Tei, pojarnita, pelin
    Am baut si niste vin
    Si-alte hapuri inutile

    Am vazut telenovele
    Stiri cu crime si viol
    L-am vazut pe dracul gol
    Noutatile-n manele

    Am facut cersaful ghem
    Perna o adunatura
    Si-obosit peste masura
    Adormit, prin somn, te chem

    Uite, nu mai merg la meci
    Am sa-ti pregatesc si cina
    Duc gunoiul, spal masina
    Dar te rog sa nu mai pleci








    Trec ani

    Se scurg din streşini zile, calde ploi
    Dinspre trecut, prin azi trecând spre mâine
    Prefața judecății de apoi
    Uitată într‐un miez uscat de pâine.
    Se uscă vinul în ulcior de lut
    Dovadă a luminii din lumină
    Din soare galben trup de început
    Fiori de nemurire or să vină.

    La cap de zei ard albe lumânari
    Ursitele‐şi fac treaba demodată
    Trec anii tinereții, aspre dări
    Şi nu s‐or mai întoarce niciodată.

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu