Buna ziua. Ma numesc Teodor Munteanu si sunt cantautor de muzica pt copii. Cant dar si compun muzica pt copii. Cel mai cunoscut cantec compus de mine este Ursuletii s-au trezit, buna dimineata, care are deja vreo 15 milioane de vizualizari pe youtube. De 17 ani fac spectacole muzicale pt copii in scoli si gradinite. Daca doriti un spectacol muzical (chiar si pe perioada verii) ma puteti contacta la tel.0742770244.


  • oferta cd-uri 2017

    duminică, 31 iulie 2011

    Singur de ziua mea

    de Teodor Munteanu

    Motto :Trăiesc într-o lume fără caracter
                Unde bunul simț este un mister.

    Sunt singur într-o lume fără simțire pură,
    O lume deformată ce scuipă și înjură.
    Nu mai muncește nimeni că s-a furat prea mult.
    De ce ziua senină e astăzi un tumult?

    Părinți eu nu mai am căci au plecat departe
    În locul unde nu-s deloc vise deșarte .
    Azi lumea e perfidă, o fiară cu zăbale,
    Ce după bunul propriu își făurește cale.

    Sunt trist căci mi-e dorința să mă păstrez ca om
    Dar viața mă croiește mai zilnic c-un baston.
    Cu ce-am greșit eu oare căci n-am vrut să ma nasc
    În lumea sincopată ce n-are pic de haz ?

    În lumea fără liră speranța-i disperare
    Și-n loc de tort cu frișcă eu am o grijă mare
    Căci ce se-ntâmplă astăzi cu lumea noastră toată
    E-o nebunie albă și-o viață deșănțată.

    Sunt singur într-o lume ce are părul rar
    De-atâta perfidie și de atât banal.
    Eu astăzi împlinesc un numar par de ani
    În lumea ce-și dorește un singur lucru : bani.

    Un comentariu:

    1. Sa ai cerul noptilor pudrat cu pulbere de stele... iar zilele ce vin...sa-ti fie inseninate de ganduri bune si multa inspiratie si multi bani.La multi ani ,Teo !!!

      RăspundețiȘtergere