duminică, 31 iulie 2011

Singur de ziua mea

de Teodor Munteanu

Motto :Trăiesc într-o lume fără caracter
            Unde bunul simț este un mister.

Sunt singur într-o lume fără simțire pură,
O lume deformată ce scuipă și înjură.
Nu mai muncește nimeni că s-a furat prea mult.
De ce ziua senină e astăzi un tumult?

Părinți eu nu mai am căci au plecat departe
În locul unde nu-s deloc vise deșarte .
Azi lumea e perfidă, o fiară cu zăbale,
Ce după bunul propriu își făurește cale.

Sunt trist căci mi-e dorința să mă păstrez ca om
Dar viața mă croiește mai zilnic c-un baston.
Cu ce-am greșit eu oare căci n-am vrut să ma nasc
În lumea sincopată ce n-are pic de haz ?

În lumea fără liră speranța-i disperare
Și-n loc de tort cu frișcă eu am o grijă mare
Căci ce se-ntâmplă astăzi cu lumea noastră toată
E-o nebunie albă și-o viață deșănțată.

Sunt singur într-o lume ce are părul rar
De-atâta perfidie și de atât banal.
Eu astăzi împlinesc un numar par de ani
În lumea ce-și dorește un singur lucru : bani.

Un comentariu:

  1. Sa ai cerul noptilor pudrat cu pulbere de stele... iar zilele ce vin...sa-ti fie inseninate de ganduri bune si multa inspiratie si multi bani.La multi ani ,Teo !!!

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postare prezentată

Teodor Munteanu-autorul cantecelului Ursuletii s-au trezit, buna dimineata

Am 2 canale pe Youtube: https://www.youtube.com/user/iasievents/videos https://www.youtube.com/user/amatoridekaraoke/videos  Adresele mel...