Buna ziua. Ma numesc Teodor Munteanu si sunt cantautor de muzica pt copii. Cant dar si compun muzica pt copii. Cel mai cunoscut cantec compus de mine este Ursuletii s-au trezit, buna dimineata, care are deja vreo 15 milioane de vizualizari pe youtube. De 17 ani fac spectacole muzicale pt copii in scoli si gradinite. Daca doriti un spectacol muzical (chiar si pe perioada verii) ma puteti contacta la tel.0742770244.
  • oferta 2017
    Setul Kids-music 13 cd-uri) -pt uz didactic (contine si negativele pieselor)
    Setul Dor Music -cantece pt copii(pozitive si negative) -10 volume
    Cantece de-ale mele pe Youtube
    Grupuri infiintate de mine de-a lungul anilor

    duminică, 8 august 2010

    Propunere mea pt imnul Partidului Poporului

    Link aici .Inscrieti-va pe acel forum si dati-va si voi cu parerea .Feedbackul este foarte important pentru mine .Consider ca piesa mea e mai potrivita decat actual imn . Personal nu cred ca DD are atata putere incat sa ajungem sa nu ne mai dorim sa plecam din tara asta unde ne-am irosit cei mai frumosi ani ai vietii .Au trecut 20 de ani de cand am iesit ca prostii in strada daramand foarte greu un regim totalitar , meschin si insuportabil . Am avut sentimentul ca traiam ca intr-o inchisoare .Romanii incercau sa treaca Dunarea inot pe la sarbi ca sa scape de regimul ceausist .A fost groaznic atunci dar acum e si mai greu .Mai avem un pic si dam faliment cu totul ca si tara .Ma intreb cine ne mai poate salva de la inec ? DD ne promite ca el e solutia salvatoare . Nu zic ca nu e posibil dar pentru acest lucru trebuie ca aceasta initiativa a lui sa fie luata in serios de cea mai mare parte a populatiei Romaniei ceea ce mi se pare foarte greu .Ca acest partid sa prinda consistenta trebuie ca la el sa adere oameni valorosi cu notorietate . A adera la acest partid ar putea fi inteles si ca o recunoastere in public ca OTV ar fi cel mai bun canal de televiziune .Multi romani nu il gasesc cel mai bun .Unii chiar il desconsidera .Rezultatul ? Multi romani vor sta deoparte pentru a nu fi catalogati drept OTV-isti .

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu