duminică, 8 august 2010

Propunere mea pt imnul Partidului Poporului

Link aici .Inscrieti-va pe acel forum si dati-va si voi cu parerea .Feedbackul este foarte important pentru mine .Consider ca piesa mea e mai potrivita decat actual imn . Personal nu cred ca DD are atata putere incat sa ajungem sa nu ne mai dorim sa plecam din tara asta unde ne-am irosit cei mai frumosi ani ai vietii .Au trecut 20 de ani de cand am iesit ca prostii in strada daramand foarte greu un regim totalitar , meschin si insuportabil . Am avut sentimentul ca traiam ca intr-o inchisoare .Romanii incercau sa treaca Dunarea inot pe la sarbi ca sa scape de regimul ceausist .A fost groaznic atunci dar acum e si mai greu .Mai avem un pic si dam faliment cu totul ca si tara .Ma intreb cine ne mai poate salva de la inec ? DD ne promite ca el e solutia salvatoare . Nu zic ca nu e posibil dar pentru acest lucru trebuie ca aceasta initiativa a lui sa fie luata in serios de cea mai mare parte a populatiei Romaniei ceea ce mi se pare foarte greu .Ca acest partid sa prinda consistenta trebuie ca la el sa adere oameni valorosi cu notorietate . A adera la acest partid ar putea fi inteles si ca o recunoastere in public ca OTV ar fi cel mai bun canal de televiziune .Multi romani nu il gasesc cel mai bun .Unii chiar il desconsidera .Rezultatul ? Multi romani vor sta deoparte pentru a nu fi catalogati drept OTV-isti .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postare prezentată

Teodor Munteanu-autorul cantecelului Ursuletii s-au trezit, buna dimineata

Am 2 canale pe Youtube: https://www.youtube.com/user/iasievents/videos https://www.youtube.com/user/amatoridekaraoke/videos  Adresele mel...