marți, 17 august 2010

Zorii ii ridica geana noptii iar

Ieri dimineata am scris un inceput de poezie sau de cantec :

Zorii ii ridica
Geana noptii iar
Un bondar pe-o floare
Bazaie strengar .

Daca nu esti floare
Sigur esti salcam
Mangaiat de visul
Unui alt taram .

Azi ma gandeam ca as vrea sa pun pe net toate compozitiile mele pe care le am disponibile prin calculator si pe cd-uri . Pai numai in setul Kids Music sunt o gramada . Poate acest lucru va dovedi , in sfarsit , ca am compus foarte mult la viata mea ( nici eu nu stiu prea bine cate piese am , cred ca peste 200 ) si ca as merita sa fiu invitat sa cant in mai multe locuri decat am facut-o pana acum . Interesul ar fi reciproc . Cred ca multa lume ar dori sa ma cunoasca mai bine din punct de vedere muzical si poate ca eu as putea sa ajung la uimitoarea performanta de a trai numai din muzica .In acel moment as putea sa-mi dedic tot timpul si energia spre acest lucru .Rezultatul ar fi , evident , noi si noi creatii originale lansate spre marele public . Am foarte multe piese de folk care zac in niste caiete . Nu am avut pana acum timpul necesar sa le fac un negativ ca sa sune ca lumea . Ce trebuie sa stie lumea este ca eu compun atat muzica cat si versuri . Pe acest blog am incercat sa public poezii de-ale mele .Multe dintre ele sunte deja puse pe muzica altele sunt in asteptare . Vreau acum sa ii salut pe toti romanii care doresc sa ma cunoasca si sa ii asigur ca vor gasi cu siguranta multe piese frumoase care imi poarta numele pe blogurile pe care le-am creat si pe internet in general . Ca sa aflati mai multe despre mine link aici .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postare prezentată

Teodor Munteanu-autorul cantecelului Ursuletii s-au trezit, buna dimineata

Am 2 canale pe Youtube: https://www.youtube.com/user/iasievents/videos https://www.youtube.com/user/amatoridekaraoke/videos  Adresele mel...