Buna ziua. Ma numesc Teodor Munteanu si sunt cantautor de muzica pt copii. Cant dar si compun muzica pt copii. Cel mai cunoscut cantec compus de mine este Ursuletii s-au trezit, buna dimineata, care are deja vreo 15 milioane de vizualizari pe youtube. De 17 ani fac spectacole muzicale pt copii in scoli si gradinite. Daca doriti un spectacol muzical (chiar si pe perioada verii) ma puteti contacta la tel.0742770244.


  • oferta cd-uri 2017

    luni, 7 martie 2011

    În ziua de 8 mart'e

    de Teodor Munteanu

    Pe dealuri fără noimă
    E casa mea la ţară,
    Pustiu îmi cântă cucul
    Într-un uscat de vară.

    Ferestrele-mi sunt sparte
    De crivăţul din oameni .
    Plângând apocaliptic
    Se duc zile deşarte .

    Nu am curent , nici apă
    Mâncare nici atâta
    Cu buzele uscate 
    Parcâ-mi rânjeşte râpa .

    E cadaveric totul
    Şi-o secetă cumplită.
    Pământul ars de soare
    Te frige ca o plită .

    Acesta-i peisajul 
    Născut în mintea mea .
    E doar o poezie
    Creată-n cafenea .

    A fost o-nchipuire
    Cum aş trăi eu dacă
    A mea dulce iubire
    S-ar destrama vreodată .

    Iubita-i lângă mine
    Şi o iubesc nespus .
    Cât caierul există
    Se-nvârte al meu fus .

    În ziua de 8 mart'e
    Îi dau un mărţişor :
    Pupicul cel mai dulce
    Legat de al meu dor .

    Un comentariu:

    1. Da, da, da! Poezia este reuşită la orice nivel ar fi analizată: tematic, semantic, fonetic, prozodic. De asemenea, metaforele îi conferă un autentic halo poetic. Mai mult, construcţia de ansamblu este inedită şi inspirată, căci surprinzi cititorul printr-un contrast între titlu cu vasta şi inefabila lui subsidiaritate şi maniera în care începi curgerea lirică. 8 Martie, se vede treaba, te-a cadorisit cu o muză primăvăratică ce-ţi înfloreşte tot mai mult copacul talentului. S-o păstrezi şi în numele ei noi frumuseţi să creezi!

      RăspundețiȘtergere