miercuri, 2 martie 2011

Martisoare

de Teodor Munteanu


Hai trage zavorul la cufarul care
Desface cersafuri cu vii martisoare .
Sa fiarba ibricul cu vise frumoase ,
Sub stresini ascunse tu cuiburi imi coase .


Tu esti o petala frumoasa in zare
Din tine eu beau optimism si culoare .
Hai rupe din ganduri trezitele soapte
Si spune-mi cuvintele fara de noapte .


Acopera-mi palma cu parul tau moale .
Caruta cu flori imi trece prin vale .
Zambesti cu petale .Te sorb ca pe-o roua.
Tu esti primavara ! Esti viata cea noua !


Suntem ca-n poveste barbat si femeie .
Sunt muguri de verde caci iarna se-ncheie .
Ador primavara ! Ador frumusetea !
Ascunde-mi , iubito , in san tineretea !


Iubirea e astazi cu noi intr-o casa
Caci tu esti frumoasa , atat de frumoasa !
Primeste al meu martisor scris cu foc !
Tu esti cosareasa ce-aduce noroc !

Un comentariu:

  1. Da, este foarte frumos şi mai ales profund. Cu aparenţă de poezie simplă, simplitate necesară, de altfel, căci martie ne cuprinde încet, încet, curat, inocent, creaţia se topeşte subtil într-un spaţiu simbolic amplu. Poezia îşi creşte metaforele la confluenţa dintre universul concret al iubirii trăite şi universalul care circumscrie generos atitudini, gesturi inefabile, fiind şi un spaţiu semnificant cu potenţialităţi nebănuite de conexiuni între particularul elevat şi tendinţele general pozitive convergente către starea de maximă împlinire prin Iubire.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postare prezentată

Teodor Munteanu-autorul cantecelului Ursuletii s-au trezit, buna dimineata

Am 2 canale pe Youtube: https://www.youtube.com/user/iasievents/videos https://www.youtube.com/user/amatoridekaraoke/videos  Adresele mel...