Buna ziua. Ma numesc Teodor Munteanu si sunt cantautor de muzica pt copii. Cant dar si compun muzica pt copii. Cel mai cunoscut cantec compus de mine este Ursuletii s-au trezit, buna dimineata, care are deja vreo 15 milioane de vizualizari pe youtube. De 17 ani fac spectacole muzicale pt copii in scoli si gradinite. Daca doriti un spectacol muzical (chiar si pe perioada verii) ma puteti contacta la tel.0742770244.


  • oferta cd-uri 2017

    marți, 1 martie 2011

    Scanteieri de cremene

    de Teodor Munteanu


    Cuvintele se nasc din scanteieri de cremene.
    Mi-am golit toata fiinta mea
    zamislind aceasta adiere de Olimp .
    Iar acum sunt gol ca o gogoasa de vierme de matase .
    Intunericul l-am opturat cu lumina .


    Lumina -aceasta vesnicie a spiritului,
    e potiunea pe care o beti ,
    iubitii mei frati ai invartirii in jurul sinelui .


    Ea cade in adanc
    ca intr-o fantana 
    din care bea eul din noi
    care iese
    alungat de grijile
    ce nu hranesc
    ci decapiteaza
    sorbitul de esenta tare .

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu