Buna ziua. Ma numesc Teodor Munteanu si sunt cantautor de muzica pt copii. Cant dar si compun muzica pt copii. Cel mai cunoscut cantec compus de mine este Ursuletii s-au trezit, buna dimineata, care are deja vreo 15 milioane de vizualizari pe youtube. De 17 ani fac spectacole muzicale pt copii in scoli si gradinite. Daca doriti un spectacol muzical (chiar si pe perioada verii) ma puteti contacta la tel.0742770244.


  • oferta cd-uri 2017

    vineri, 7 ianuarie 2011

    Ion luchian Mihalea

    de Teodor Munteanu
    In anul 2000 am inceput sa cant in scolile si gradinitele Iasului , activitate pe care nu am intrerupt-o de atunci .Ba mai mult , m-am dedicat cu totul profesiei ( cu ghilimele sau nu ) de cantaret de muzica pentru copii . Eram copil cand il vedeam pe Ion Luchian Mihalea la televizor . Nu stiam pe atunci ca in anul 2000 aveam sa fiu comparat cu el .O directoare de gradinita ( distinsa doamna Buhusi ) de la Gradinita 13 PP ar fi facut aceasta remarca .Intr-adevar semanam la fizic cu regretatul artist .Cam asa aratam eu in anul 2000 : link .
    Vreau sa postez aici linkuri care au legatura cu subiectul meu :
    1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6 ,7, 8 , 9 , 10 , 11 , 12 , 13,   
    14 , 15 16  , 17   
    18  , 19 , 20  , 21 , 22 , 23 , 24 , 25 , 26 , 27 , 28


    O fraza strabate lumea internetului care il stigmatizeaza pe artist :  " ...ca in duioasa lume a homosexualilor a fost ucis cu bestialitate Ioan Luchian Mihalea. "







    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu