vineri, 7 ianuarie 2011

Ion luchian Mihalea

de Teodor Munteanu
In anul 2000 am inceput sa cant in scolile si gradinitele Iasului , activitate pe care nu am intrerupt-o de atunci .Ba mai mult , m-am dedicat cu totul profesiei ( cu ghilimele sau nu ) de cantaret de muzica pentru copii . Eram copil cand il vedeam pe Ion Luchian Mihalea la televizor . Nu stiam pe atunci ca in anul 2000 aveam sa fiu comparat cu el .O directoare de gradinita ( distinsa doamna Buhusi ) de la Gradinita 13 PP ar fi facut aceasta remarca .Intr-adevar semanam la fizic cu regretatul artist .Cam asa aratam eu in anul 2000 : link .
Vreau sa postez aici linkuri care au legatura cu subiectul meu :
1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6 ,7, 8 , 9 , 10 , 11 , 12 , 13,   
14 , 15 16  , 17   
18  , 19 , 20  , 21 , 22 , 23 , 24 , 25 , 26 , 27 , 28


O fraza strabate lumea internetului care il stigmatizeaza pe artist :  " ...ca in duioasa lume a homosexualilor a fost ucis cu bestialitate Ioan Luchian Mihalea. "







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postare prezentată

Teodor Munteanu-autorul cantecelului Ursuletii s-au trezit, buna dimineata

Am 2 canale pe Youtube: https://www.youtube.com/user/iasievents/videos https://www.youtube.com/user/amatoridekaraoke/videos  Adresele mel...