Buna ziua. Ma numesc Teodor Munteanu si sunt cantautor de muzica pt copii. Cant dar si compun muzica pt copii. Cel mai cunoscut cantec compus de mine este Ursuletii s-au trezit, buna dimineata, care are deja vreo 15 milioane de vizualizari pe youtube. De 17 ani fac spectacole muzicale pt copii in scoli si gradinite. Daca doriti un spectacol muzical (chiar si pe perioada verii) ma puteti contacta la tel.0742770244.


  • oferta cd-uri 2017

    luni, 10 ianuarie 2011

    Multumesc familiei Barhan din toata inima !









    Fratii Barhan - Iarna vrabiilor

    Asculta mai multe audio acustica


    Fratii Barhan - Nicolae ,Mos cel Sfant

    Asculta mai multe audio acustica


    Alexandra Barhan - Cum e iarna

    Asculta mai multe audio colinde


    Alexandra Barhan - Bine e

    Asculta mai multe audio colinde



    Au trecut aproape 10 ani de cand s-au facut aceste clipuri  .Eram profesorul copiilor de mai sus care faceau parte din Grupul Miniton pe care il conduceam la Casa de Cultura a municipiului Iasi .
    Vreau si acum , dupa 10 ani , sa multumesc din suflet parintilor care si-au dat copii la mine la muzica dar mai ales familiei Barhan care mi-a oferit un ajutor financiar consistent de am putut sa-mi cumpar un calculator performant ( pt anii aceia ) ,  reusind astfel sa-mi continui activitatea mea muzicala .Acum la inceput de an , vreau sa le urez  "La multi ani " si multa sanatate si chiar daca nu am mai tinut legatura cu dansii vreau sa stie cu nu am uitat nici o clipa gestul lor deosebit pe care l-au facut pt mine intr-un moment de mare impas financiar .

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu