luni, 10 ianuarie 2011

Multumesc familiei Barhan din toata inima !









Fratii Barhan - Iarna vrabiilor

Asculta mai multe audio acustica


Fratii Barhan - Nicolae ,Mos cel Sfant

Asculta mai multe audio acustica


Alexandra Barhan - Cum e iarna

Asculta mai multe audio colinde


Alexandra Barhan - Bine e

Asculta mai multe audio colinde



Au trecut aproape 10 ani de cand s-au facut aceste clipuri  .Eram profesorul copiilor de mai sus care faceau parte din Grupul Miniton pe care il conduceam la Casa de Cultura a municipiului Iasi .
Vreau si acum , dupa 10 ani , sa multumesc din suflet parintilor care si-au dat copii la mine la muzica dar mai ales familiei Barhan care mi-a oferit un ajutor financiar consistent de am putut sa-mi cumpar un calculator performant ( pt anii aceia ) ,  reusind astfel sa-mi continui activitatea mea muzicala .Acum la inceput de an , vreau sa le urez  "La multi ani " si multa sanatate si chiar daca nu am mai tinut legatura cu dansii vreau sa stie cu nu am uitat nici o clipa gestul lor deosebit pe care l-au facut pt mine intr-un moment de mare impas financiar .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postare prezentată

Teodor Munteanu-autorul cantecelului Ursuletii s-au trezit, buna dimineata

Am 2 canale pe Youtube: https://www.youtube.com/user/iasievents/videos https://www.youtube.com/user/amatoridekaraoke/videos  Adresele mel...