joi, 6 ianuarie 2011

Stelele ploi de Florin Fînaru

 E-mail de la Florin :
 " Dragii mei, Carmen și Teo, mătușa mea, sora mamei, avea 67 de ani, locuia la Vaslui, nu avea copii, ci doar un soț devotat și înstărit totuși. Nu super bogat, dar peste medie, oricum! Omul chiar a încercat tot ce a depins de el, dar destinul a dorit altfel. Dumnezeu s-o ierte!  Am scris o poezie. Nu știu în ce măsură metafora Stelele ploi are valoare literară, aici e discutabil, fără îndoială! Eu acum, fiind implicat într-un eveniment neplăcut, dar care face parte din viață, m-a interesat mai puțin valoarea literară și mai mult să exprim o stare de suflet!                            Stelele ploi                                 de Florin Fînaru

Suntem galaxii diferite
Și timpul ce crește în noi
Adună oglinzi risipite
Din lacrima stelelor ploi.

Te-nchipui etern în visare
Atlantul din tine e zeu…
Sublim ne-am pierdut în uitare,
În jocul absent și ateu.

Și vine o vreme când plouă
Și plouă cu noi către cer,
Ne-ntoarcem din frunze de rouă,
Din lumea de vis efemer.

Mai cade puternic lumină
Din ochii absenți de neant,
Se-ntoarce-n privirea divină
Oftatul prelung din atlant.

Mai ninge spre stele lumină,
Pământul mai plouă spre cer
Cu clipe ce ies din rutină,
Din sufletul lumii stingher.

Mai curge-nsetată poveste
Din freamătul lumii absent
Și urcă agale spre creste
Iluzia unui torent.

Ne-ntoarcem în albele astre
În zborul rotit spre înalt,
Ne-ntoarcem prin vămile-albastre,
Noi, stelele ploi din bazalt. "



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postare prezentată

Teodor Munteanu-autorul cantecelului Ursuletii s-au trezit, buna dimineata

Am 2 canale pe Youtube: https://www.youtube.com/user/iasievents/videos https://www.youtube.com/user/amatoridekaraoke/videos  Adresele mel...