sâmbătă, 26 octombrie 2024

Groceries

Here's a list of 40 sentences in English, with translations in Romanian. Each sentence describes something about the items in the shopping cart or shopping in general:

1. The cart is full of various groceries. (Caruciorul este plin de diferite produse alimentare.)


2. I bought a bottle of Coca-Cola. (Am cumpărat o sticlă de Coca-Cola.)


3. The eggs are in a yellow carton. (Ouăle sunt într-un carton galben.)


4. There is a pack of sausages in the cart. (Este un pachet de cârnați în cărucior.)


5. I have a bottle of water in the cart. (Am o sticlă de apă în cărucior.)


6. The chips are in a green bag. (Chipsurile sunt într-o pungă verde.)


7. I need some paper towels. (Am nevoie de niște prosoape de hârtie.)


8. I bought a box of eggs. (Am cumpărat o cutie de ouă.)


9. There is a package of snacks in the cart. (Este un pachet de gustări în cărucior.)


10. The shopping trip was quick. (Cumpărăturile au fost rapide.)


11. I will use these eggs for breakfast. (Voi folosi aceste ouă pentru micul dejun.)


12. The water bottle is essential. (Sticla de apă este esențială.)


13. I bought a large bottle of soda. (Am cumpărat o sticlă mare de suc.)


14. The cart has many items in it. (Căruciorul are multe produse în el.)


15. I picked up some bread as well. (Am luat și niște pâine.)


16. I bought snacks for a party. (Am cumpărat gustări pentru o petrecere.)


17. These sausages are delicious. (Acești cârnați sunt delicioși.)


18. The water bottle is recyclable. (Sticla de apă este reciclabilă.)


19. I bought two packages of chips. (Am cumpărat două pachete de chipsuri.)


20. The eggs are fresh. (Ouăle sunt proaspete.)


21. There are some frozen items in the cart. (Sunt câteva produse congelate în cărucior.)


22. I always buy Coca-Cola on shopping trips. (Întotdeauna cumpăr Coca-Cola la cumpărături.)


23. The paper towels are very useful. (Prosoapele de hârtie sunt foarte utile.)


24. I picked up some sweets as a treat. (Am luat niște dulciuri ca recompensă.)

25. The cart is almost full. (Căruciorul este aproape plin.)

26. I bought drinks for the weekend. (Am cumpărat băuturi pentru weekend.)


27. The sausage package is vacuum-sealed. (Pachetul de cârnați este vidat.)


28. There are six eggs in the box. (Sunt șase ouă în cutie.)

29. I bought snacks for my family. (Am cumpărat gustări pentru familia mea.)

30. The chips are a popular choice. (Chipsurile sunt o alegere populară.)

31. I chose a bottle of sparkling water. (Am ales o sticlă de apă minerală.)

32. I have a sweet tooth, so I bought pastries. (Am o poftă de dulce, așa că am cumpărat produse de patiserie.)

33. The eggs will last for a week. (Ouăle vor dura o săptămână.)

34. I buy paper towels every month. (Cumpăr prosoape de hârtie în fiecare lună.)

35. There is a large variety of products in the cart. (Este o varietate mare de produse în cărucior.)

36. The Coca-Cola is for a family gathering. (Coca-Cola este pentru o reuniune de familie.)

37. I bought some milk as well. (Am cumpărat și niște lapte.)

38. I got snacks for watching movies. (Am luat gustări pentru a viziona filme.)

39. The paper towels are in a plastic package. (Prosoapele de hârtie sunt într-un ambalaj de plastic.)

40. I’m ready to go to the checkout. (Sunt gata să merg la casă.)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postare prezentată

Teodor Munteanu-autorul cantecelului Ursuletii s-au trezit, buna dimineata

Am 2 canale pe Youtube: https://www.youtube.com/user/iasievents/videos https://www.youtube.com/user/amatoridekaraoke/videos  Adresele mel...