vineri, 13 septembrie 2024

Belts

 1. The belt is made of leather.

Curea este făcută din piele.


2. I need a new belt for my jeans.

Am nevoie de o curea nouă pentru blugii mei.


3. She wears a black belt with her dress.

Ea poartă o curea neagră cu rochia ei.


4. The buckle on this belt is very shiny.

Catarama acestei curele este foarte strălucitoare.


5. This belt is too tight for me.

Această curea este prea strânsă pentru mine.


6. He forgot his belt at home.

El și-a uitat cureaua acasă.


7. The belt complements his outfit perfectly.

Cureaua completează perfect ținuta lui.


8. I prefer a simple belt without decorations.

Prefer o curea simplă, fără decorațiuni.


9. The belt helps keep my pants in place.

Cureaua mă ajută să îmi țin pantalonii la locul lor.


10. She has a collection of belts in different colors.

Ea are o colecție de curele în culori diferite.


11. The belt is adjustable to fit any size.

Cureaua este reglabilă pentru a se potrivi oricărei mărimi.


12. This brown belt matches my shoes.

Această curea maro se potrivește cu pantofii mei.


13. He fastened his belt before leaving the house.

El și-a strâns cureaua înainte de a ieși din casă.


14. The belt is too long, I need to cut it.

Cureaua este prea lungă, trebuie să o tai.


15. She bought a stylish belt from the mall.

Ea a cumpărat o curea la modă din mall.


16. My belt broke, and I need to buy a new one.

Cureaua mea s-a rupt și trebuie să-mi cumpăr una nouă.


17. He always wears a belt with his suits.

El poartă întotdeauna o curea cu costumele sale.


18. The belt loops on my pants are too small.

Gaicile pentru curea de pe pantalonii mei sunt prea mici.


19. This belt has a unique design.

Această curea are un design unic.


20. I like wearing a belt to complete my look.

Îmi place să port o curea pentru a completa ținuta mea.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postare prezentată

Teodor Munteanu-autorul cantecelului Ursuletii s-au trezit, buna dimineata

Am 2 canale pe Youtube: https://www.youtube.com/user/iasievents/videos https://www.youtube.com/user/amatoridekaraoke/videos  Adresele mel...