vineri, 4 februarie 2011

Cei 4 muschetari

de Teodor Munteanu

Stefan , Andrei si Dan
Sunt cam toti trei de-o seama
Ei sunt 3 muschetari 
Toti fii ai tarii-mama .

Eu ma mandresc cu dansii
Ca sunt romani sadea .
Frumosi , cu bani , celebri
Sa fiu ca ei as vrea .

Acesta mi-este visul
Aceasta mi-i menirea
Sa fiu d'Artagnan
Ca sa-ntregim ostirea .

Eu sunt poetul care
Stie canta frumos .
Eu sunt Teodor  Munteanu
Artist din Iasi  pletos .

Stefan este actorul
Iar Dan un jurnalist  .
Andrei  este  profesor
Iar eu un bun folkist .

Suntem  pentru cultura
Pentru-un popor destept .
Romanul sa-aiba-n viata
Destin frumos  si drept .

  Tags : Stefan Banica , Dan Diaconescu , Andrei Paunescu , Teodor Munteanu . 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postare prezentată

Teodor Munteanu-autorul cantecelului Ursuletii s-au trezit, buna dimineata

Am 2 canale pe Youtube: https://www.youtube.com/user/iasievents/videos https://www.youtube.com/user/amatoridekaraoke/videos  Adresele mel...