versuri   muzica      youtube1    youtube2    contact  eminescu  despre mine  facebook 


Buna ziua. Ma numesc Teodor Munteanu si sunt cantautor de muzica pt copii. Cant dar si compun muzica pt copii. Cel mai cunoscut cantec compus de mine este Ursuletii s-au trezit, buna dimineata, care are deja vreo 15 milioane de vizualizari pe youtube. De 17 ani fac spectacole muzicale pt copii in scoli si gradinite. Daca doriti un spectacol muzical (chiar si pe perioada verii) ma puteti contacta la tel.0742770244.


  • oferta cd-uri 2017

    miercuri, 9 februarie 2011

    De-as fi vestit

    de Teodor Munteanu

    Desi am 43 de ani
    Nu  am iesit din tara mea .
    Sa merg si eu prin Europa
    Sa vad lumea .

    Am stat aici , un sobolan
    Ce sta pitit in borta lui .
    Ciudata uneori e soarta .
    A omului .

    Dar nu ma plang .Sunt sanatos .
    Nu am dureri decat in cot .
    Si sper ca va veni o vreme
    Ca sa ma scot .

    Cand in sfarsit voi fi iubit
    Cantautor dar si poet
    Ma vor chema romani de-afara
    La un concert .

    Ei , Doamne , sunt un visator !
    Cum pot  atat de mult sa sper ?
    Sunt pasarea ce vrea sa zboare
    Pe  al sau cer .

    Iar daca-as fi  incurajat
    As face poate mai multi bani .
    Eu cant prin scoli si gradinite
    De niste ani .

    E vremea sa fiu cunoscut
    Caci am muncit  nu am dormit .
    Nu ar fi o exagerare
    De-as fi vestit .

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu