miercuri, 9 februarie 2011

De-as fi vestit

de Teodor Munteanu

Desi am 43 de ani
Nu  am iesit din tara mea .
Sa merg si eu prin Europa
Sa vad lumea .

Am stat aici , un sobolan
Ce sta pitit in borta lui .
Ciudata uneori e soarta .
A omului .

Dar nu ma plang .Sunt sanatos .
Nu am dureri decat in cot .
Si sper ca va veni o vreme
Ca sa ma scot .

Cand in sfarsit voi fi iubit
Cantautor dar si poet
Ma vor chema romani de-afara
La un concert .

Ei , Doamne , sunt un visator !
Cum pot  atat de mult sa sper ?
Sunt pasarea ce vrea sa zboare
Pe  al sau cer .

Iar daca-as fi  incurajat
As face poate mai multi bani .
Eu cant prin scoli si gradinite
De niste ani .

E vremea sa fiu cunoscut
Caci am muncit  nu am dormit .
Nu ar fi o exagerare
De-as fi vestit .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postare prezentată

Teodor Munteanu-autorul cantecelului Ursuletii s-au trezit, buna dimineata

Am 2 canale pe Youtube: https://www.youtube.com/user/iasievents/videos https://www.youtube.com/user/amatoridekaraoke/videos  Adresele mel...