luni, 21 februarie 2011

Osul si Paradoxul

de Teodor Munteanu


Osul 


( din expresia " ne-a ajuns cutitul la os " )


Ca sa traiesti in Romania astazi
E ca un numar greu ce-l vezi la circ .,
Te lupti cu zmei , cu serpi si cu balauri
Ca sa nu fii luat mai repede de dric .


Cand vezi atatea fete incordate
Nu e usor caci totu-i cenusiu .
Asa cumplita este-a noastra viata 
Incat ma mir adesea ca sunt viu .


Suntem ca si pilotii de-ncercare
Dand proba s-achitam facturi la zi .
Cum sa fii cald cand mediul este rece ?
Cand esti sarac cum poti bogat sa fii ?


O viata-avem si aia e-o-ncercare
Sa treci Canalul Manecii inot .
Ma straduiesc dar firea mi-e slabita
Si-am sa ma-nec cand nu am sa mai pot .


Aceasta-i soarta de roman in tara ,
De aceea foarte multi au si plecat .
Asa cum al meu frate bunaoara
De 6 ani in Oz a emigrat .


iar acum paradoxul  


Desi nu-s bani caci nu gasesti de munca
De unde sunt atatia fumatori ?
E-n floare-economia subterana ?
Iar eu degeaba zic ca-i greu de mori ? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postare prezentată

Teodor Munteanu-autorul cantecelului Ursuletii s-au trezit, buna dimineata

Am 2 canale pe Youtube: https://www.youtube.com/user/iasievents/videos https://www.youtube.com/user/amatoridekaraoke/videos  Adresele mel...